Warhammer 40K: Space Marine
  • [NST]Cifu
    #511
    Nehézség: izlések és pofonok, én a Demo után meg se próbáltam a Hard-ot, így is megszenvedek vele sokszor. :P

    Túl sok a lőszer. Én másképpen fogalmaznék: nagyon ügyeltek arra, hogy ne nagyon fogyj ki a Bolter lőszerből. Azért a Melta / Lasgun esetén már könnyedén ki lehet fogyni. Viszont nagyon hasznosnak.

    Taktika: Na az nincs. Sajnos a társak olyanok, amilyenek. Ez szerintem is nagyon gáz már 2011-ben.

    Közelharc: Szerintem viszont nagyon gáz, hogy csak egyféle ütés plusz a Stun van. Nyugodtan meg lehetett volna csinálni, hogy legalább két féle ütés legyen, sőt, az N9-hez hasonlóan igazából három is lehetett volna (gyors/gyenge, lassú/erős és egy körkörös, minimálisat sebző, de "felszabadító" vágás).

    Később pedig már némi túlzással minden sarkon van egy fejsze, kalapács, kard, válogathatunk. Én lekorlátoznám ezeket. Vagy csináljanak egy nehezebb fokozatot, ahol vannak ilyen megkötések is.

    Pro és kontra is vannak érvek. Én is annak örültem volna, hogy ha legalábbis a főbb "pihenőidőben" összeállíthattunk volna egy felszerelést, és azzal megyünk. Az tényleg egy picit gáz, hogy úton-útfélen botlunk ritka és értékes fegyverekbe.

    A másik oldalról nézve viszont ez mégis csak egy Forge world, egy gyárbolygó, ahol a birodalom számára mindenféle pusztító eszközöket gyártanak. Szóval azért az is érthető, hogy tele van mindenfelé lőszerkészletekkel és fegyverekkel. Persze a csatornarendszerben összehalmozott fegyverrakásra én is ferdén néztem.

    Nem vagyok nagyon tájékozott a wh40k világában, de ez a történet már nekem is sablon, mégse bosszankodok, mert összességében tetszett.

    Sablonos, sajnos ebben egyetértek. Sőt. De nyilván széles rétegnek kell megfelelni, ezért nem bonyolíthatják túl.

    Nekem egyébként továbbra is az a bajom, hogy nagyon-nagyon érződik az, hogy egy csőben haladunk, semmi választási lehetőség, semmi döntési lehetőség. Még csak a párbeszédeknél sem. Ez nekem nagyon nem tetszett... :(