Warhammer 40K: Space Marine
  • lammaer
    #502
    No, én is belecsaptam a singlébe (a demót kihagytam).

    A világ nagyon szépen meg van csinálva, grafikusok/animátorok remek munkát végeztek. Tényleg úgy néz ki ahogy az ember elképzel egy ilyen gotikus világot, marha jó mozgásban látni azt amit csak rajzokon/képeken láttam eddig.
    Pl amikor beértünk a Titánhoz, egy fél percet biztos csak azt nézegettem. Nagyon profi munka.

    Tetszik a hogy különféle lőfegyverek lehetnek az embernél, és lehet velük taktikázni/váltogatni, szituációtól függően.

    Amiről sokat vitatkoztunk, szintlépegetés/fejlődés nincs, de az új fegyverek adagolásával végülis van :)

    Sztori is korrekt, ugyan elég szabvány warhammer történet, de talán pont ezért jó - amit sokat olvastunk, most mozgásban is látjuk.

    Ami nem igazán jön be:
    - sok az üresjárat, amikor csak megyünk-megyünk, nyitogatjuk az ajtókat, és megyünk tovább, miközben semmi nem történik jó 2-3 percig. Nem tudom ez miért így, de néha már komolyan unalmas.

    - közelharc: teljesen kontrollálhatatlan, a taktikázás/stratégiázás legkisebb lehetősége nincs meg (ahogy elnéztem még hárítani se lehet).
    Vad jobb gomb nyomogatás azt doszt. Az átlag orkok ellen még nem zavaró, de mini-bossoknál (amikor jönnek azok a nagy waaagh orditozó orkok) és kb azon múlik a győzelem, hogy mennyi HPn kezdődik a küzdelem. Nincs védekezés, még elugrani/elgurulni se nagyon lehet előlük. A kombók meg... mintha nem is lennének.

    Hiányzik az ugrás, hogy tényleg az ember esetleg kicsit tudja irányítani hogy/ki ellen kerül harcba (a gurulás elég csirke).


    Szóval végülis az a faramuci helyzet állt elő, hogy a lövöldözésbe több változatosság került és élvezetesebb, mint a közelharc - pedig a közelharcot általában sokkal jobban meg lehet csinálni, mint a sima lövöldét (lásd darksiders, prototype, starwars jedi játékok). Szerintem itt egy nagy ziccert kihagytak, egy kis plusszal sokkal-sokkal jobban meg lehetett volna ezt a részét csinálni.