Warhammer 40K: Space Marine
  • NONPLUSZULTRA
    #229
    Nos 2 órát toltam a demót, az alább felsorolt hibák nemigen zavartak, mert megszoktam, hogy minden alternatív 40K játéknak saját szabályai vannak (szinte mindet játszom időről időre felváltva kártyától terepasztalon át PC-ig) Ha igazán élvezni akarom a 40K univerzumot, maradnak a regények ;)

    2 dolog zavart igazán: 1: kb másfél óra játék után kezdett szaggatni, a processzorhasználat felment 100%-ra az FPS meg 3-4re pedig viszonylag erős gépem van. 2: mivel Steames, nem találom a játék Exe-jét, nemigen tudok új profilt beállítani a Gameboard-omhoz, az alapértelmezett profilt kellett átírnom. De ez csak kényelmi kérdés.

    Az első pályánál tök jó a Jump Pack, minél magasabb szintekről könnyű levadászni az Orkokat, közben a 2 tesó aprítja őket a földszinten. Nálam besegítettek rendesen, engem inkább az zavart, hogy sebezhetetlen a 2 társunk, oda sem kell figyelni rájuk, nincs semmi szükség együttműködni velük. A Fire Warrior is jobb ebből a szempontból, ott is kaptunk segítőket de idővel elhullottak ha lemaradtunk tőlük. A Jump Packkal jó kicsit gyakorolni, a célzott odab@szós becsapódás tényleg odab@sz rendesen.

    A második pályánál érezzük igazán, milyen fasza is lenne itt is egy Jump Pack, de kapunk egy Power Axe-t, meg az említett extra lőfegyvereket és bőven van is alkalom a kipróbálásukra. Itt már gazdagabb a felhozatal, a Squigektől a Gretchineken át a Nobokig jön minden ( a Nobok különösen kemények)

    Ezek után kíváncsi vagyok a fullos játékra, nagyon hatott rám a parasztvakítás eddig ebben a játékban a legkidolgozottabb a 40K környezet kár, hogy nem működik a Pause-gomb, hogy néha körülnézzek (és megtaláljam a megfelelő gombokat hirtelen). Annakidején ugyanekkora hátast dobtam a Fire Warriortól is, igaz FPS-nek gyatra de minden pálya maximálisan hozta a 40K fílinget :)

    Összeségében abszolút pozitív csalódás a csőkaland fílinget leszámítva.
    Végig úgy éreztem ez egy Fire Warrior csak jobb grafikával.