Kingdoms of Amalur: Reckoning
  • ratgab
    #72
    Már miért következne a játékidőből, hogy MMO lett? Skyrim, Fallout New Vegas, Oblivion, Dragon Age Origins? Mind singleplayer játék több száz óra játékidővel! Szó sincs singleplayer MMO-ról, nem toldanak ehhez a részhez már semmit sem.

    Questekre: Nézd meg szépen a Gamespotos videót, majd rájössz, hogy tévedsz. Egy questet játszanak benne végig, melynek 4 megoldási módja van (zárat törsz, ellopod akulcsot, megölöd az őrt, kiváltod egy tárggyal a rabot). Szóval van itt kreativítás bőven. Egyébként meg már nincs új a nap alatt, nem tudnak új dolgokat questekben kitalálni, viszont a különböző megoldásokkal változatossá tudják tenni a meglévőket (elvileg tetteinknek hatása lesz a világra és megítélésünkre)

    Először megíratták R.A. Salvatore-val a kerettörténetet a játékhoz( 10 000 év történelmét és a világ leírását készítette el az író).

    Először kapásból MMO-t akartak csinálni, aztán egy huszáros vágással úgy döntöttek legyen inkább először egy singleplayer játék, hogy lássák mennyire jön be az új világ (ha úgy tetszik ez a játék lesz az MMO előtörténete) a játékosoknak (ez a beetetés, csali, kontroljáték, nevezzük, aminek akarjuk... Ezen mérik le, hogy bejön-e a játék és ha bejön kissé megismertessék a játékosokkal). Ezeket mind el is mondja az egyik fejlesztő, a Gamespotos videóban.

    Gondolom a szereplése dönti el majd, hogy jön-e folytatás single formában, vagy mmo-t kezdik el kapásból nyomni (MMO tuti lesz belőle).

    Az egész franchise-t egy milliárdos finanszírozza, aki több Amalur világában játszó terméket akar kiadni ( a könyvtől kezdve a játékokig sokmindent). Mivel új franchiseról beszélünk, ezért valamivel be kell vezetni ezt az új világot. Erre találták ki ezt a SINGLEPLAYER játékot, ami előtörténetként funkcionál majd. Ennyi a nagy MMO vagy Singleplayer félreértés magyarázata. Egyébként ezeket mind elmondják a Gamespotos videóban.