Kingdoms of Amalur: Reckoning
-
#205
Ez fura, pedig egy idő után minden játék könnyű lesz. Ez azért van mert akármennyire szuper intelligens AI-t írnak, mégiscsak programozott marad a játék, és ami programozott, az kiismerhető, mivel ember hozta létre. Az emberi agy nagyon gyorsan alkalmazkodik, egy idő után kiismeri a programot és tudja hogy lehet legyőzni. Főleg akkor nagyon rossz ez, amikor a program nehézsége meg is áll egy szinten. Lásd skyrim ahol 35 os level fölé már nem mennek a szörnyek ezért utána már nem jelentenek kihívást sem. De mindegyik játékra igaz, hogy megtalálod a gyenge pontját és onnantól könnyű lesz.
A játék nem attól lesz nehéz, mert nem ismered ki, mert mindeképpen kiismered, a lényeg abban van, hogy ez mennyi idő után történik meg. Mert ha sokáig akkor lehet hogy a játék a végéig örömöt fog nyújtani.
Ezek szerint, te a játékok hosszú ideig nem ismered ki és ezért nehézséget okoznak, ez egy jó dolog, mert legalább ki tudod élvezni. De aki már több RPG-vel játszott az ismeri a stílust és tudja mire számíthat, nekik hamarabb könnyűvé válik a játék.