Dragon Age II
  • Murder3
    #626
    az igaz h ehhez olyan ai kellene ami világot ment, mert szó mi szó belegondolok, hogy az ai 10mp alatt megöletné magát egy nagyobb létszámú sereg ellen, bár cooperativbe viszont nagyon jól működne szerintem.

    Erre megint a total waros példát tudom mondani.
    nyilván egy age of empiresbe is lehet taktikázni úgy mint egy tw-be csak nem ugyan az mikor 40 ember csapdossa egymást önfeldet vagy egy sokkal monumnetálsiabb 1000-es seregek harcolnak és nem zöld csík hatására halnak meg.
    egy akció játékba nem kellenek részletes elemek, egy ilyen rpg-be meg nem kell ennyire összetett harcrendszer.
    okok egyzserűek, sok buktató lehet totál hülyék lennének hozzá a fejlesztők és szimplán szar lenne amit csináltak, vagy túl sok kompromisszum.
    és mivel új és nem kis pénz és munka lenne ezért nagy bátorság kell hozzá.
    De ha egy rts-ből kifejlődött egy total war féle játékmenet akkor előbb-utóbb egy rpg-ből is ki kellene fejlődnie egy összetett darabnak.

    Eddig én nem a dragona age-ről beszéltem konkrétan, hanem egy általános rpg- játékról.
    azért írtam ide pont dao-t mert itt lehet több karaktert is irányítanod.