Dragon Age II
-
#624
nem azért de amit írtam az messze nem a gombnyomogatásról szól.
az h a skilleket beportolod egy egy billra ezért jó mert így kézre esik.
másik pl pajzsvédelemnél meg blokknál lenne ilyen counterattackszerűség, csak az nem úgynézne ki h egy gomb,és akkor már ki is védted.
másik meg h a társakra is ugyan ez lenne a jellemző, ugyan így tudnád őket irányítani, sőt az összes irányítható karakter, direkt írtam h a dao stílusába azt hittem magától érthetődő akkor:D
Nem rambózás lenne(dragon age is rambozás ha azt nézed h csak harcolni kell benne lényegébe)
2-3 hittől bármi meg tudna ölni ha nem tudnád a harcmodort elsajátítani.
Taktikai repertoár meg sokkal nagyobb lenne, mivel amellet hogy a környezeteti tulajdonságokat is ki lehetne használni, még a sebzés is több szűrést kapna.És az pár hit halálból már nem lenne mind1 h mit csinálsz.
Meg ha msot belegondolok h ebbe hogy lehetne rambózni, hát figyu.
ha csak 1 magad lennél 2 ellenféllel szembe amiből az eggyik íjász,már halott lennél:D
Gondold csak el, a közelharci katona egy rush attackot hajt végre(ami ugye hátra löki a kis fizikai ellenálású egységeket)
az íjász meg egy pontos lövést ad le a fejedre.
tegyük fel az íjászét kivéded persze az csak akkor lő amikor már a warrior elég közel ért hozzád egy rögtöni támadáshoz.
a harcoséra nem fogsz tudni reagállni, esetleg ha az íjász kicsit hamarabb lő akkor van esélyed egy reflex mozdulatra ami megint nem annyi h csak egy gomb és akkor már véded.
ha hátralök akkor már véged mert lényegébe védtelen leszel és egy kivégző mozdulattal vagy 1 jól irányzott szúrással már meg is haltál.
És ez csak 2 ellenfél volt.
És persze ebbe én nem képzelnék el olyan könnyítést mint a pause....
a casual réteg sztem hamar feladná ezt:D