Dragon Age II
  • Murder3
    #624
    nem azért de amit írtam az messze nem a gombnyomogatásról szól.
    az h a skilleket beportolod egy egy billra ezért jó mert így kézre esik.
    másik pl pajzsvédelemnél meg blokknál lenne ilyen counterattackszerűség, csak az nem úgynézne ki h egy gomb,és akkor már ki is védted.
    másik meg h a társakra is ugyan ez lenne a jellemző, ugyan így tudnád őket irányítani, sőt az összes irányítható karakter, direkt írtam h a dao stílusába azt hittem magától érthetődő akkor:D
    Nem rambózás lenne(dragon age is rambozás ha azt nézed h csak harcolni kell benne lényegébe)
    2-3 hittől bármi meg tudna ölni ha nem tudnád a harcmodort elsajátítani.
    Taktikai repertoár meg sokkal nagyobb lenne, mivel amellet hogy a környezeteti tulajdonságokat is ki lehetne használni, még a sebzés is több szűrést kapna.És az pár hit halálból már nem lenne mind1 h mit csinálsz.

    Meg ha msot belegondolok h ebbe hogy lehetne rambózni, hát figyu.
    ha csak 1 magad lennél 2 ellenféllel szembe amiből az eggyik íjász,már halott lennél:D
    Gondold csak el, a közelharci katona egy rush attackot hajt végre(ami ugye hátra löki a kis fizikai ellenálású egységeket)
    az íjász meg egy pontos lövést ad le a fejedre.
    tegyük fel az íjászét kivéded persze az csak akkor lő amikor már a warrior elég közel ért hozzád egy rögtöni támadáshoz.
    a harcoséra nem fogsz tudni reagállni, esetleg ha az íjász kicsit hamarabb lő akkor van esélyed egy reflex mozdulatra ami megint nem annyi h csak egy gomb és akkor már véded.
    ha hátralök akkor már véged mert lényegébe védtelen leszel és egy kivégző mozdulattal vagy 1 jól irányzott szúrással már meg is haltál.
    És ez csak 2 ellenfél volt.
    És persze ebbe én nem képzelnék el olyan könnyítést mint a pause....
    a casual réteg sztem hamar feladná ezt:D