Dragon Age II
-
Zóanagyvarázsló #597 Én elfogadom a preferenciádat, ha az enyém például más is, de azt nem értem, hogy te miért nem fogadod el másokét, és miért értetlenkedsz.
Egy válasz a kérdésedre: minél több ügyességet igényel egy játék a játékostól, annál inkább az ő ügyessége számít, és nem a karakter képességei. Ez pedig egyértelműen kevésbé RPG-s megoldás, és távol a Baldur's Gate szellemi örökösének minősített DA:O hagyományától.
Az én álláspontom az, hogy nem kell minden RPG-nek "kockás" RPG-nek lenni, és nem kell minden RPG-nek akció-RPG-nek lenni. Mindkettőnek megvan a maga helye, csak sajnos a mainstreamben az előbbit inkább hanyagolják, noha az erősen túlzó HC címkével beharangozott DA:O a BioWare eddigi legnagyobb példányszámban eladott játéka lett.
És erősen tévedsz, amikor azt mondod, hogy a játékokban a karakter közvetlen kontrollja a lényeg. Számodra az a lényeg. Tehát magamat ismételve ismét csak annyit ajánlok: legyél toleránsabb másokkal, ha azt akarod, hogy a ők is megértőek legyenek a te ízléseddel szemben. Ez persze bizonyos fokú érettséget kíván.