Dragon Age II
  • Pares
    #594
    Különben nem szeretek ilyen vitákba menni. Mennyire RPG ez, mennyire RPG az. Hülyeség. Számomra tisztán látszik, mit nevezhetek szerepjátéknak, mit akciójátéknak, mit stratégiának. Nem mintha különösképpen számítana bármelyik csoport, hiszen szerintem egyik sem jobb mint a másik, csak éppen mások. Egy Half-Life semmivel sem rosszabb játék, mint egy BG, például. Szerintem. Én mindkettőt ugyan úgy tudom élvezni, csak éppen másképp élvezem.
    Szóval ebbe ne menjünk bele, hogy most mi eléggé RPG. Számomra mind a ME és a DA:O is RPG-nek számít, mivel a történetet képes vagy befolyásolni a döntéseiddel, a karaktered fejlődik úgy, ahogy azt Te szeretnéd, stb.

    Szóval ezzel annyit akartam mondani, hogy nekem az számít, hogy jó és élvezhető játék legyen. Nem fogok valamit csak azért elvből eldobni, mert valamit megváltoztattak a harcrendszeren, és kevesebb van benne ezekből az elméletileg RPG elemekből.

    A Mass Effect 2 is pár ember szerint le lett "butítva". Nos ez az ő véleményük. Azért mondják, mert lecserélték a totál hibás loot és inventory rendszert, amit sokan az RPG elemek közé sorolnak. Ezért mondják, hogy nem annyira RPG. Én speciel magasról leszarom. Sokkal jobban élveztem, mint az elődjét. Persze annak idején azt is nagyon élveztem, de most már nehezemre esik újra végigjátszani az első részt, órákat tölteni csak inventory takarítással, hiába a jó történet, amit már úgyis kívülről tudok. Egyszerűen csak jobban ki van dolgozva a második rész.

    Ugyan ez a helyzet a DA:O-ban is. Bár itt nagyon kevés dolog van, ami szerintem rosszul sikerült (kifejezetten rosszul sikerült dolgot nem is tudok mondani). Attól, hogy neaggyisten a harcrendszer nem lesz eléggé hcrpg-s, de az összeélmény jó lesz, jobb mint az elődjénél, én örülni fogok.