Dragon Age II
  • ShaiHulud
    #589
    pedig teljesen tisztaban vagyok, jatszottam eveken at tobb asztali szerepjatekkal is.

    lehet nem jol fogalmaztam vagy felreerted, probald ugy nezni akkor amit irtam, hogy akcio helyett ARCADE szot helyetesited be. tehat egy buta, egyszeru valami.

    felreertes ne essek szeretem ME-t is, megvan midnket resz eredetiben. a problema azzal van/lenne hogy DA2-bol ne csinaljanak ME stilust. ahogy a doom 2 se lett strategia jatek a doom 1 akciofps utan :)

    szamitogepes jateknal nalam rpg elemek koze tartozik a teljesseg igenye nelkul: karakterlap, inventory, harcrendszer kockadobas alapu es nem egyeni skilltol fugg (milyen ugyesen tudsz egerrel celozni), korokre osztott harc, karakter fejlodes, tarsaknak szemelyisege van, tobb class/faj kombinacio, karakterkrealas, epic story, loot, lore bejegyzesek(pl ingame konyvek stb, ami hatasara bovul az adott vilagrol valo ismeret)

    ezen elemek kulon-kulon kidolgozottsaga is befolyasolja mennyire RPG valami. tehat pl ME inventoryjat, harcrendszeret nem neveznem RPGnek, karakterlapnal is necces. de pl DA is eleg sok teren hianyossagokban szenved, mondjuk egy baldur's gatehez kepest.

    de latom neked a harccal van problemad, erdekes mod nekem nem volt gondom vele, nem ertem milyen akadozasrol meg kaoszrol van szo. hasznald tobbet a PAUSET?

    en nem szeretnem ha devil may cry stilusu harcrendszert csinalnanak dragon agehez.