Dragon Age II
  • Pares
    #586
    Szerintem Te nem vagy teljesen tisztában az RPG fogalmával. Egyébként is, milyen az a "nagy betűs" RPG? Különben is, a Dragon Age is merem állítani, hogy 70% harc, 25% párbeszéd és 5% kódex olvasás. Nem is tudom elképzelni, mi mást lehetne csinálni egy ilyen történetnél. Mass Effect dettó. Szóval mindkét játékban a fő gameplay elem az akció, ez természetes. A ME-ben lövöldözés, a DA:O-ban kardozás, nyilazás, varázslás. Ez mellett mindkettő rendelkezik remekül kidolgozott történettel, univerzummal, személyre szabható főhőssel, tehát szerepjátszással.

    A Mass Effect első részének esetében a legnagyobb gond az elcseszett inventory és loot rendszerrel, na meg persze az elég silány harcrendszerrel volt a gond. Nem az elképzeléssel volt a gond, hanem a kivitelezéssel.

    A Dragon Age esetében szintén. Bár itt az inventory és loot rendszerrel semmi gond nincs, sőt. Az egyedüli -szerintem- még javítandó gameplay elem a harcrendszer. Nem a körökre osztottsággal van a gond (főleg), hanem a kivitelezéssel. Sokszor rengeteget kell várni, amíg mindenki a helyére áll harc közben, ráadásul ha sok az ellenfél, akkor elég nagy a kavarodás, és az egész elég pocsékul is néz ki (mégegyszer írom, szerintem).

    A Bioware bejelentette, hogy pl.: a warriorok area-damaget fognak okozni, ami szerintem remek és logikus is, "realitás" szempontjából. Egyébként a videón látszott, hogy azért hullottak a darkspawnok, mint a legyek, mert valami képességet használt, mint a two-hand weapon sweep.

    Egyszóval egy folyékonyabb, akadozás és várakozás mentes harc szerintem sokkal élvezhetőbb lenne.

    Aztán ott a másik dolog, a grafikai javítások. De ahogy elnézem a kiszivárgott konzolos videókat, ez még a csapat előtt áll (remélem). Bár az is lehet, hogy a konzolos szimplán ilyen gyengébb grafikával jön ki. Nem tudom, hogy a DA:O konzolos változata csúnyább volt-e, mint a PC-s (remélem igen)...