Dragon Age II
  • Pares
    #570
    Mondjuk úgy ebből a videóból nem értem, mit vagytok úgy oda. Október van, még van egy pár hónapjuk csiszolgatni.

    A harcrendszerről annyit, hogy a DA:O gyakorlatilag körökre osztott volt, néha azért idegtépő tudott lenni a megfelelő pozíciókat keresgélni, meg a támadások is sokszor elég soká tartottak, meg ilyesmik. Nagyon tördelt volt az egész. Egyszóval nekem csak annyi bajom volt az első résszel, hogy túlságosan kötött volt. Látom nem lesz többé olyan, hogy az ellenfél meg én szépen megkeressük a megfelelő pozíciót, gondolkozunk pár másodpercet, aztán szépen egyszer te egyszer én módon elkezdjük egymást ütögetni, aztán akinek előbb fogy el az élete, az nyer. Így a videóból annyi jön le, amennyit eddig is tudtunk, hogy area damage lesz, tehát nem fognak lefixálódni az ellenfelek 1v1-re. Az irányítás konzolon más lesz, mint a PC-n, ezt írták. A grafika még elég trének néz ki jelenleg, remélem ezen változtatnak, mert így sok helyen még az Origins szintjét sem éri el. A párbeszédektől meg átvezetőktől nem félek, szerintem nagy előre lépés, hogy fel lesznek olvasva (ha ezen a téren Mass Effectesítenek, az remek hír!). Számomra a néma főhős már néhányadszorra kezdett eléggé unalmas lenni. Ha a történet is lesz olyan, mint az elődjében, akkor no problem.

    Gondolom valahogy tavasszal szándékoznak kiadni, így van még kb. 3-4 hónapjuk, szóval az ilyen kiszivárogtatott videókból még nem sokat szűrnék le.

    Majd ha januárban lesznek a hivatalos videókban olyan dolgok, amik nem tetszenek, akkor lehet kezdeni pánikolni.