Készíts magadnak játékot, UnrealŸ Engine 3 alapokon
  • Magiszter
    #162
    Nem tudom




    Tehát:
    - Jobb klikk a talajon
    - Add Actor - > Add Light (point)
    - helyére igazítod
    - View - >Actor Properties / (vagy duplaklikk a lámpán
    - Ott beírod a keresőbe hogy "dynamic" és a találatoknál kipipálod:
    *Cast Dynamic Shadow
    *Dynamic
    - Szintén a keresőbe beírod hogy "Shadow Mode" és a Light Shadow Mode-nál átállítod "LightShadow_Normal"-ra az élesebb árnyékok kedvéért.
    - Végezetül pedig jobb egér a fényen és Convert Light -> PointLights ->PointLightMovable

    Ha ezzel megvagy futtatsz egy Build Lights-ot.

    Ez után már dinamikus árnyok lesznek. Ha azonban van a pályádon valamilyen Static Mesh akkor azokat is még konfigolni kell a következőképpen:

    - Bemész a Static Mesh Actor Properties-ébe, és beírod a keresőbe hogy "Pre"
    - Aztán a Use Precomputed Shadows -ról leveszed a pipát

    Ennyi. Legalábbis én így csinálom. :)