Készíts magadnak játékot, UnrealŸ Engine 3 alapokon
-
#162
Nem tudom 
Tehát:
- Jobb klikk a talajon
- Add Actor - > Add Light (point)
- helyére igazítod
- View - >Actor Properties / (vagy duplaklikk a lámpán
- Ott beírod a keresőbe hogy "dynamic" és a találatoknál kipipálod:
*Cast Dynamic Shadow
*Dynamic
- Szintén a keresőbe beírod hogy "Shadow Mode" és a Light Shadow Mode-nál átállítod "LightShadow_Normal"-ra az élesebb árnyékok kedvéért.
- Végezetül pedig jobb egér a fényen és Convert Light -> PointLights ->PointLightMovable
Ha ezzel megvagy futtatsz egy Build Lights-ot.
Ez után már dinamikus árnyok lesznek. Ha azonban van a pályádon valamilyen Static Mesh akkor azokat is még konfigolni kell a következőképpen:
- Bemész a Static Mesh Actor Properties-ébe, és beírod a keresőbe hogy "Pre"
- Aztán a Use Precomputed Shadows -ról leveszed a pipát
Ennyi. Legalábbis én így csinálom. :)