Készíts magadnak játékot, UnrealŸ Engine 3 alapokon
  • Magiszter
    #146
    Ezt most nem is értem :D

    A fényt ki kell számoltatni mindenféle képen. Csak úgy tudsz vele játszani (aztán, nem az editorban), ha minden egyes elem ki van számoltatva.
    Én így szórakoztam és szerintem szép árnyékokat tudtam csinálni.
    (van egy rész a játékomban amikor egy point light movable körbemegy az egyik szobában és a benne lévő tárgyak árnyékot vetnek.)
    Esetleg szórakozhatsz kicsit a Post Process Volume-val is. Abban is lehet árnyékot állítani egy bizonyos határon belül.
    -----------------
    Most nézem hogy a 143-as üzenetem érdekesre sikerült. Fene se tudja miért. Leírom még egyszer a lényegét, ami lemaradt:

    Új modelleket valamilyen modellező programmal tudsz csinálni (3D Studio max, Maya, Lightwave, blender...stb). Biztosan van fent neten is valami pack, de sose kerestem őket. A karakter hangja, mozgása, külseje, hud csak Unreal Script-ben szerkeszthető, illetve a játékmechanikai dolgok is abban alakíthatóak nagyobb léptékben. Bár ha ügyes vagy, Kismettel is lehet szép dolgokat művelni, de a teljességet az US-el érheted el. Az viszont nem csak nehéz (kevés változót írnak le az oldalak, kisujjból meg nem fogod kiszopni), de feltételez némi programozói ismeretet is.