• Ulkesh
    #89
    "mondom, igényes programozónál alap hogy felbontásfüggetlenül programoz, nem fixen beírja hogy ez az ablak ekkora az meg akkora, hanem függvényekkel kérdezgeti le."

    Nem figyelsz :)
    A rendszerszintű alkalmazásoknál ez nem lenne probléma most sem, de játékoknál, saját grafikát használó alkalmazásoknál igen. És nem gondolhatod komolyan, hogy valaki úgy írjon meg egy játékot, hogy az több felbontáson működjön, mikor a célplatformon nincs eltérő felbontású eszköz.

    "a 10 éves pc-s programok is simán mennek 2312321x523534534 felbontáson, jól elrendezve, holott 800x600-ra írták őket, csakhogy dinamikus gui programozással."

    Ez persze barokkos túlzás, szépen mennek 800x600-ban teljes képernyőre széthúzva öklömnyi pixelekkel. Mint írtam, ne a felhasználói programokkal példálózz, ahol ez alap, hanem grafikus szoftvereknél, ahol egyedi a felület.