nfs-shift-2-unleashed-ios-logo.png?cb=14
  • Bullitt
    #937
    Néhány kérdésre már én is tudok válaszolni nagyjából.

    tomsolo (AI-ra kérdeztél rá):
    Idézem magam az egyik cikkből:
    "Az első részhez képest kevésbé agresszív. A játék folyamatosan figyeli a vezetési tudásunkat, s az alapján lövi be a nehézségi szintet, ahogyan mi is vezetünk. Az MI-s ellenfelek képesek hibázni, ugyan úgy, mint mi." Persze lehet rá számítani, hogy csal. Minden játékban csal az AI.


    Muttley:
    1) Impreza-ból 2006-os van, S1 nincs, Delta-ról volt screenshot, de az autólistán egyszerűen "nincs helye" (hiv. oldal gyártóknál a Lamborghini után egyből ott a Lexus, pedig ha van Lancia, akkor az még a Lambo után kellene, hogy látszódjon), tippem, hogy DLC-ként érkezik majd talán.
    2) Lesz.
    3) Múltkor is volt gameplay még a Ve3tro Media-tól, amiben lehetett hallani a különbséget a tuningolt és alap autók között. A hangokkal szerintem nincs gond, az elsőben is valósághűek voltak (csak kicsit túl sípolósak).
    3) (két hármas kérdés van xD) van külön sisak kamera és cockpit view, ami tiszta olyan, mint Shift 1-ben. Ezzel a 4. számú kérdést is megválaszoltam, ugyanis nyilván mgint lehet ebben a nézetben forgatni a kamerát.
    5) na ezt feljegyzem, bár én nem számítanék ezen a téren változásra.
    5) elvileg minden mutató úgy pattog ide-oda, ahogy kell (a Shift 1-ben is működtek még a turbó feltöltő kijelzői is)
    6) feljegyezve
    7) detto viszem. :)


    unrealnoise:
    1. még korai emlegetni a jövőt, de az biztos, hogy utalni fogok rá, hogy nem ártana ezeket is betenni.
    2. rákérdezek erre is, de amennyire tudom, a játék figyeli, mennyire vagy jó és az alapján lövi be a nehézséget. Mondjuk ezt én is nehezen tudom elképzelni, szóval majd kérek egy bővebb magyarázatot erre is ;)