nfs-shift-2-unleashed-ios-logo.png?cb=14
  • unrealnoise
    #841
    gyerekek. sokféle autó van. nem teljesen szimulátoros a cucc? és?
    kicsit a tököm kilett a nagynagy szimulátorokkal (hiába iracingeztem másfél évig), adott egy autó, egy pálya. nyomd le a másikat. reflexek, reakcióidők, koncentráció, helyzetfelismerés. Ez még a Shift2-ben is számítani fog. Aki szimulátorral tud közel Alien időt, az itt is szarrá ver valszeg mindenkit. Fel kell fogni, hogy tőlem aztán futurisztikus, nemlétező járgányok is lehetnek, vagy koncepciótervek alapján elkészült járgányok, az élmény attól kábé ugyanaz lehet, a harc az harc, a feltételek a játékosoknak ugyanaz. itt is ugyanolyan nehéz vagy könnyű lesz pl engem megverni mint iracingben volt. Az, hogy nem olyan profi a fizika, hát most kicsit letojom. A cockpit nézet egyszerűen baromi jó, ahogy a tested, fejed, kicsit előre, hátra mozog, mozdul, fordul, fantasztikus szvsz.

    A Shift 2 szerintem akárki akármit mond, nem lesz arcade, félig szim, félig arcade, amivel baromi látványosakat lehet menni és ennyi. Szórakozni és online játszani tökéletes, megfelelő társasággal.

    a hangok szerintem marha jók lesznek (shift1ben is azok voltak), a grafika is nagyon jó lesz, a sisak nézet az elmosódással is tetszik már (lehet lehurrogni, ez van), szóval én is elleszek vele, amíg nem jön az rF2. meg lehet utána is aktívan nyomom majd.

    Csak ne legyenek scriptelt megcsúszások kanyarvételeknél meg etc, mint az f12010-ben és a Shift1-ben is majdnem...