unrealnoise#826
tetszik a menü, mármint amit eddig láttam belőle, már szinte biztos, hogy megvevős. rengeteg munka lehetett a játékban, az azért már most is látszik. remélem jövőre marad ez az irány, és tényleg egyre szebb, egyre vezethetőbb, egyre élethűbb lesz.
amúgy óriási mellélövés szerintem arcade-ra csinálni egy ilyen autós játékot. (a codi megtette az f12010-el ugye és hát folyamatosan meg is teszi), hiszen a szimuláció nem azt jelenti elsősorban, hogy nehéz lesz vezetni, hanem azt, hogy NORMÁLISAN, valósághűen, már-már kiszámíthatóan lehet vele menni. óriási különbség.
Szvsz, a Shift nagy jövő előtt állhat ha tartják az irányt, akkor egy nagyon. nagyon komoly szim/autós játék lehet belőle.
Képzeljétek el jövőre milyen lesz, ha komplett bajnokság épül be, kerékcserékkel, dinamikus időjárással, gumikopással, etc. és ehhez hozzájön még az, hogy az autót évközbeni anyagi helyzetünk függvényében még fejleszthetnénk is. HOL, kérdem még egyszer, hol tudja ezt akármelyik mai PC-s szimulátor? Sehol. Óriási sansz áll az EA előtt, el kell engedni kicsit a fejlesztők kezét, hagy viselkedjen a kocsi úgy, ahogy kell, a körítést adni kell hozzá, és akkor évekig el lehet mivel szórakozni. (és persze még több és még több pályát akarunk...) :)