unrealnoise#559
Attól hogy szim lesz valami, nem fogja elveszíteni a vevőket, ha a marketing és a játék megfelelően van tálalva, kitalálva.
kell egy elite mod, ami most is lesz, aztán akinek az sok, az kapcsolja ki, állítson a segítségeken és máris szórakoztatóbb lesz.
a kocsi alapvető jellemzőit és képességeit nem tudják elrontani a SHIFT2-ben, az adott. egy szim ereje a járgány és a vezetési élmény (FFB) részletességén múlik elsősorban. itt nyilván nem dolgoznak annyit egy autón, mint az rF2-ben vagy a netkarban, de ezeket az apróbb különbségeket, még én, "szimes" is, nem is biztos hogy észrevenném (ha pl nem ültem még soha XY BMW-be más szimulátorban...)
Amúgy meg mindenkinek ugyanaz a járgány adott, ha megfelelően lehet vezetni, a kavicságy tényleg kavicságy, a törés tényleg törés, a gumi majd egyszer tényleg kopik és etc, akkor a feltételek úgyis mindig ugyanolyanok, ha könyebb valamit vezetni azt a másiknak is könnyebb, DE NYERNI és a másikat MEGVERNI attól még ugyanolyan nehéz lehet.
Nézzünk pár példát, a Shift2-ben lesz pár brutális járgány. pacik meg ilyesmikre gondolok..
az iracingben meg van a Skip Barber. Nos annak a kocsinak tulképp bármikor padlót lehet nyomni, nem forog ki. a Shift2-ben egy komolyabb, erősebb járgányt viszont valszeg nehezebb lesz elvezetni komoly szinten, komoly időeredmény céljából, mint az iracingben egy alapjárgányt.
Szóval hiába vérszim az iracing, ott is lehet pöpecegyszerű autóval versenyezni, meg a Shift2-ben is lehet olyan autót találni, hogy a fülem kettéáll, ha összedobok mondjuk egy olyan időt, amivel benne vagyok a legjobb 100 időeredményben a földön...