DIESEL DOG#42
Szvsz a Most Wanted nagyon jól sikerült játék volt, én a mai napig szivesem veszem elé és játszom vele... Az Underground 2 is jó a mai napig, abban leginkább a tuningolási, testreszabási lehetőségek tetszenek.
Aztán a Carbon-ban már ott volt az ú.n Autosculpt funkció ahol már kényünk-kedvünkre szabhattuk és formálhattuk az autónak szinte minden porcikáját, később persze a Pro Street-ben ez a funkció továbbfejlesztésre került és már nem csak a kinézetet változtatta az autosculpt hanem az autó menet dinamikáját is... leszoritóerő, stb, stb...
Ha ezekeből az ötletekből összegyúrnának egy játékot aminek van egy minimum Shift szintű grafikája akkor meg lennék elégedve. Sőt ha lenne benne multiplayer akkor az már hab lenne a tortán. Persze online NFS-nek most ott a World de az még igencsak beta, kissé kiforratlan de alakul, és egyre jobb...
Persze én most csak filozofálok erről, egy autó szimulátorról hangsúlyozom hogy szimulátor és nem arcade jellegű mint az NFS részek túlnyomó része...
MW-ben meg Carbon-ban tetszett a rendőri üldözés, U2-ben a testreszabási lehetőségek tárháza, Pro Street-ben már az tetszett hogy elszakadt az utcai illegális versenyzés világától és inkább a pályára koncentrált a játék, plusz itt került be a törés modell is, ami egy újabb pozitivum volt számomra. Shift-ben a belső nézet az ami nagyon tetszik NFS-ben ez is újdonság ugyanis eddig nem volt és szerintem ez nagyon hiányzott. Ugyanakkor a készitők jobban odafigyelhetnének a fizikára és erre több gondot kellene forditaniuk, hogy az autók irányitása valósághűbb legyen kormánnyal.. vagy billentyűvel akár, bár szvsz ezeket a kaliberű autós játékokat inkább kormánnnyal érdemes játszani...