#291
Az rF2, mar a megjelent infok alapjan is, meglepoen sok gyari tartalommal fog erkezni. En kevesebbet vartam. De sajnos, az rF1 multja alapjan (heti komplett jatek konvertek, tucatnyi F1, napi szintu megjelenesek, erosen valtozo minosegben), nem biztos hogy megfeleloen meg lesz becsulve...
A GTR3-at passzolom, abbol meg barmi lehet;)
A gMotor2 is sokat tud, csak sajnos nincs kihasznalva, mert az rengeteg ido. Hiaba lesz rF2 es gMotor3, ahhoz hogy megfelelo minosegu palyak jojjenek ki, ahhoz ido kell (DevKit kiadasa, megismerese, regi/uj palyak kivitelezese).
Igazabol, az rF1-hez keszult palyak kozul (tobb szaz), talan 5-10%-uk hasznalja ki a gM2 lehetosegeinek az 50-70%-at;) Csak nehany lehet, ami komolyabban is kiaknazott nehany lehetoseget.
Csak nehany dolog, ami megvalosithato lenne (gM2), es csak ritkan hasznaltak, pedig szeretned (hogy eljen a palya :P):
- mozgo madarak, repulok, hellikopterek, leggombok
- mozgo, forgo kornyezeti objectek
- 2D-s es trukkos 3D-s megjelenitesek, kivetitok, animaciok, feliratok, vakuk, dinamuikus feliratok, zaszlok stb.
- alkatreszekbol osszerakott palya objectek, torheto, rombolhato, szeteso kivitelben
- LOD-ozassal durvan sok aljnovenyzet, objectek, dinamikus arnyekok
- mozgo felhok, reszletes tarrain map, 5 retegben shaderezett/texturazott aszfalt - ha kell, negyzetdecimeterenkent valtozo aszfalttapadas, felverodes, hang stb.
Ezek mindegyikebol csinaltam teszteket, hasznaltam itt-ott, de egypalyan alkalmazni, nagyon durva mennyisegu ido;) Optimalizalhato, lazan elfut, de kegyetlen munka;D
Ha az rF2 engine-t jol osszerakjak, ezek egyresze automatizalhato lehetne. De az elozetes infokbol latszik, hogy nem lesz (pl. dinamikusan shaderelt es LOD-ozott, object orientalt aljnovenyzet generalas nem lesz, anelkul pedig "tokonszurommagam" tipusu munka:D).