nfs-shift-2-unleashed-ios-logo.png?cb=14
  • symbol
    #289
    Önálló tartalomban az rFactor 2 valóban nem lesz olyan, mint a Simbin-es gammák, dehát ez van. Viszont ugye az engine szvsz sokkal többet tud majd, az eső megjelenítése, az időjárás, a "pályás effektek" is sokkal profibbak lesznek. Szóval minőségre az rFactor odaver majd a régieknek, dehát ez nem csoda, hisz azok előző generációs gmotor-ral mennek.

    GTR3 jó lehet? Hogyne. Én nagyon szeretném, hogy egy gmotor3 hajtsa, de szvsz ennek nem sok esélye van. Vagy még is. Passz. Egy totál önálló motor fejlesztése nagyon nem kis pénz és idő. Az száz.

    mi szólna a GTR3 mellett? (mindamellett, hogy keveset tudunk róla.)
    valszeg jól kidolgozott tartalom lesz, GTR2-re hajazó menürendszer csak modernebben, grafikus motor ütős lehet, eső alap, meg még pár dolog biztos benne lesz. Akármelyik motort is használják fel alá.

    Ami ellene szól, hogy sanszosan fix tartalom lesz rá, rFactor2 a modderek és pályák (jobbak, rosszabbak) paradicsoma, ezért az rFactor 2 sokkal időtállóbb lehet, sokkal több pályával és bővülő tartalmakkal, amelyek akár még jobbak is lehetnek mint az eredetiek... :)

    a gmotor3 sokat fog tudni, grafikailag is, az ISI feladata az lenne, hogy megfelelő minőségű pályák kerüljenek a gammába. Pl, durva, hogy Imola már mióta megvan a Simbines játékokban szépen kidolgozva, de rFactor alá nincs még egy sem szépen kidolgozva vagy konvertálva. :/

    Pozitív viszont, hogy dolgoznak rengeteg pályán, rfactorcentral.com WIP tracks... ugye. Más kérdés, hogy tetűlassan, vagy lehet egy két pály projektje be is van halva.

    AMI nagy kérdés, és vicc is egyben, hogy azt sem tudjuk milyen motorral gurul a SHIFT2. Szerintem kamu az új grafikus motor meg fizika. Mégis mi a fasznak? gmotor 2 majdnem mindent tud amit, el lehet a népnek adni. Esős pályát meg lehet csinálni, éjjel lehet a pályákon menni. Törésmodellt profibbá csiszolni szintén csak effektek és idő meg pénz kérdése.

    Ha A Shift-nek meg elég a gmotor2, akkor nehogymár a Simbin csak azért, hogy saját cuccuk legyen, annyi időt és pénzt áldozzon a motorjára.
    Sokkal valószínűbb, (látva a Shift 1 szépségét), hogy totál felturbózzák az rF1-es, gmotor2-őt.

    Nemtom. Nem értem miért kell titkolni ennyi mindent, reklámnak is jó lenne a hirverés... :/

    Lizzard engine tényleg nem tudom minek, meg mire lenne jó, ha azt látom, hogy a gmotor2-ből is csodát lehet kihozni idővel, nemhogy a gmotor3-ból majd.

    RaceCom rémlik, de nem tudok róla semmi konkrétat.
    Szeretnék végre egy szimnél maradni és azzal tologatni, szeretném, hogy folyamatosan minőségi pályák jöjjenek rá. (kocsikkal nem lesz gond rF2 alatt sem, alap rf2-es járgányok, WSGT2, HistorX 2, etc...)

    Örülnék ha az ISI tényleg készítgetne pályákat utána...
    És hiába integrálják a shadereket meg az effekteket az rF-es már elkészült pályákra, attól a környezet és az objektumok ugyanolyan szar minőségűek, kidolgozatlanok lehetnek. Tehát hiába nézne ki jól ISI-s munkaerővel is a gmotor3, ha egyszerűen ezt nem lehet a többi pályából kihozni.

    Nah mindegy, fejtegetés, az tuti, hogy az év meccsét most a Simbin és az ISI tolja.

    Igazából meg rally is tök poén rF2-be. Minek? alig van szerintem olyan pálya, ami totál frankón ki lenne dolgozva. Persze biztos van pár, de hát nah. Mondjuk tudom, el akarják adni a motort, merthát ez rengeteg mindenre jó és sokat tud.

    Bonyesz.
    Viszont a héten nekiállok és elkezdek csinálni egy listát az rF-es pályákról. Ami az rfactorcentral.com-on fennt van az oké és jó, de a screenshot-ok durvák, a felbontásuk szégyen, az alapján nem lehet eldönteni, milyen minőségű a pálya, De majd én a kedvencekről csinálok normális felbontású képeket, esetleg videókat, aztán lesznek nem kifejezetten ajánlottak is, készülő ígéretes pályák is... mindez egy egyéni wordpress téma alatt.
    Mert káosz ami ott van. Remélem megéri majd vele vesződni és mások is hasznát veszik majd.

    hú, ez sok volt, kicsit off is, de azért szerintem elfér. :D