nfs-shift-2-unleashed-ios-logo.png?cb=14
  • magyarl
    #1884
    öö, hogy mi?

    Ahogy már egyszer írtam is, pont 3 monitornál nem kell a headtracking, hisz ha balra akarsz nézni, akkor fizikailag nézel a bal monitorra, és látod azon mi van balra :)

    Ennek pont az a lényege, hogy 1 monitorral is könnyen és viszonylag természetesen tudj nézelődni. Ha balra akarsz nézni, enyhén balra fordítod a fejed, de a szemeddel végig az egész monitort figyeled közben. Persze hogy ne csak pár foknyit tudjál így félrenézni, a programban állítható hány foknyi elfordulást jelentsen az virtuálisan.

    Ez persze ténylegesen nem kivetített virtuális valóság, és ezt senki nem is állította :) Ez csak egy újabb input a felhasználótól, amivel egyszerűen, pontosan és reflexszerűen kezelheti virtuális fejének szöghelyzetét (jobbaknál pozícióját is).