nfs-shift-2-unleashed-ios-logo.png?cb=14
  • samsung123
    #1747
    lényegében, jobb autót ugyanúgy lehet tuningolni mint kisebb teljesítményűt! Lényeg abban van hogy:(!!!) nem az a legjobb ha maxra tuningolunk egy autót!. Kategóriák vannak, PL: egy Ford Fókuszt maxra tuningolva(work) eléri egy pl egy enyhén tunigolt Ford GT szintjét, de nem biztos hogy a Fókusz jobb lesz tőle, lehet hogy sokkal rosszabb miközben a paraméterei megegyeznek.
    Nem az a lényeg, hogy minden autót agyatlanul maxra tuningoljunk, hanem az, hogy a egy kategóriához fejlesszük ki a legjobbat! pl: egy C kategóriás autót ha maxra rakunk mindent A lesz belőle, miközben ott lehet sokkal jobb alapból A kategóriájú autó van, ezért lehet ez a bizonyos C-s autó a B kategóriában lesz a legjobb, de az is előfordulhat, hogy a saját kategóriájában maradva(minimális tuningal) a legjobb autó a többihez képest.

    Ez a szép ebben játékban (ahogy az Shift1-ben is volt), hogy rengeteg kutatás, tesztelés után, olyan autót építesz ami, tényleg másnak nincs és közben a tiéd a legjobb!! Ehhez hosszá jön a Finomhangolás(guminyomás, felfüggesztés, stb..) amitől megint jobb autót kaphatsz! De mindez fordítva is elsülhet, két egyforma autó nem lesz, ebben a játékban, Ja és ennek mikor van értelme? ONLINE amikor minden tized számít! És nem a pályán fog eldőlni a verseny hanem a Garázsban.

    Ui: az utolsó mondatom tetszett a legjobban