nfs-shift-2-unleashed-ios-logo.png?cb=14
  • unrealnoise
    #1211
    pihend ki magad te, engem ne csititgass. folyamatosan hangoztatod erős tőmodatokan, hogy nyugodjak le, meg hogy neked van igazad, meg etc. válaszolni sem válaszolsz a kérdéseimre, innentől kezdve veled a kommunikáció halott. nem kéne fórumokra járnod.

    Speedhunters.com egyik kérdése és a válasz:

    Mike Crocker:

    "Fantasztikus...Namármost, inkább szimulátor, vagy inkább árkád az irányítás?"

    Mike, a Shift 2 HATÁROZOTTAN a szimulátor stílusba tartozik fizikában. Rápakoltunk egy egész arzenálnyi vezetési segédleteket annak érdekéen, hogy különféle képességű játékosok is jól szórakozzanak, de az egész alapja a realizmusra törekvés, különösen ami a félelmet, a sebességet és intenzitást illeti. Ki kell emelnem, hogy ez egy másfajta megközelítés (szerintem a legjobb), mint a többi, kissé matematikusabb szimulátor motorok, de a nehézségi szint az hasonló.

    ui: nekem ki kell emelnem, hogy tisztában vagyok mi a marketing és mi a duma, de ez a kijelentés elég szimulátor szagú, pláne hogy egy másik kérdésben a GT legends-es élethűséget várnak, és ott közli a srác, hogy a Shift 2 ahhoz képest a team szerint előrelépés. Élethűségről volt szó ugye a kérdésben, és erre mondta az előrelépést.

    Az hogy ezek kamu dolgok vagy nem, most nem érdekes. Az pedig, hogy a félelmet és az intenzitást hangoztatják nyílvánvaló, mert valóban olyan a cockpit nézete a Shift 2-nek amilyen máshol nem igazán látni. Tényleg él a kocsi bent is. Nem egy statikus doboz, műszerfallal.

    részemről a téma ezzel lezárva.

    Az hogy egy kommersz, pénzorientált cég nem gyárthat jó szimulátort, frankó fizikával, elfelejthetjük, lást ISI F1-es játékok.