Bullitt#1195
Na, szóval tisztázás végett: a Shift szimulátor AKAR lenni, sajátságos módon. A marketingszöveg valójában csak arra vonatkozik, hogy az effekteknek meg funkcióknak hála tényleg úgy érzed, mintha egy versenyautóban ülnél, legalábbis vizuálisan. Tucatszor mondtam, hogy senki ne várjon rFactor szintű szimulátort, az olyan mély beállításaival és egyebekkel. Az EA egy kapitalista vállalat, a profit az érdekük, épp ezért tömegtermékeket KELL csinálniuk, amelyeket a leghülyébb gyerek is tud játszani. Emiatt nem igazi szimulátor, na és persze ott van a tény, hogy piac szempontjából is csak a konzolokra gyúrnak rá, ott meg nem divat a nagy szimuláció. Nem véletlen mondták, hogy a Forza és GT5 ellen mennek, egyszerűen ezekhez akarnak hasonlítani, bár ők maguk bevallják, hogy egy fokkal visszább vannak szimuláció tekintetében. A Shift 2 szim, csak nem a hétköznapi értelemben. Egy pilóta-szimulátor és nem versenyszimulátor. Kész. A fizikával semmi probléma, a GT-s és Forza-s emberek is dicsérték, egyikük iRacinget is tolt és meglehetősen sok visszajelzést is adott, ami szerinte nem az igazi, de összességében ő is megvolt elégedve.
De, ahogyan a cikkben is írtam, ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. Ki kell próbálni, másképp úgysem fogod megtudni.
#1194
Az EA promóban mindig nagy. A teljesen fos Undercovert is sikerült faszán felhypeolni, emiatt nem is lett akkora bukás anyagilag, csak az NFS hírneve csappant meg erőteljesen.