Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • SnowFox79
    #4862
    Üdv All.

    Elkezdtem szerkeszteni a következő küldetést. Aki ismeri az előzőket annak van fogalma arról mit is várhat de nagyvonalakban a következőre gondoltam:

    - Oroszok és Amerikaiak és a Németek ezennel együtt veszik fel a harcot az ellenséggel ( Ellenséges lesz minden egyéb ország ami orosz technikával harcol)

    - Mindkét oldal játszható lesz

    - Az egész térkép ellenséges lesz. 1 reptér lesz kék oldalon de igazi partra szállási körülmények közt kell onnan a kékeknek üzemelniük (Tüzérségi támadás a reptér ellen, harckocsioszlopok támadnak, helikopterek jönnek miközben a partraszállás folyik és kétéltűek lepik el a partot nem messze tőlük. (igazi csatateret szeretnék csinálni.)

    - Kezdetben a tervek szerint a gépek és a fegyverzet is limitálva lesz, és csak a sikeres partraszállás után lesz rendes utánpótlás. (szabotálható!!!)

    - megszűnik az "ismerem az első X waypontot dolog. A feladatokat az AI és A Humán CA-s egységek ügyessége dönti el. Ezek mozgása és sikere alapján aktiválódnak és deaktiválódnak majd a feladatok, véletlenszerűen. (egyszerre kaphatsz 3 támadó oszlopot is célnak de máskor arra járva csak egy ütegsort...)

    - Folyamatos Tanker és AWACS jelenlét mindkét oldalon. (nem, ezeket nem lesz értelme megtámadni már megvan a módszer ez ellen)

    - Kék oldalon hajófedélzetről üzemelés 33asoknak. (talán kamovnak is megoldható)

    - A repterek elfoglalhatóak (és vissza is) az oda vissza foglalások számáról még nem döntöttem, de lesz egy pár esélye mindkét oldalnak.

    - Aktív frontvonal a sikeres partraszállás esetén ami követi majd az eseményeket. Azaz ha elfoglal valaki egy repteret, vagy rést vág az ellenség védelmén akkor ott támadás indul amit vagy felszámol az ellenséges oldal vagy megsz.....

    - Aktív JTAC támogatás (AI és Humám) a játék teljes időtartalma alatt.

    Sok dolgot kell majd megcsinálnom és az első tesztelhető verzió még odébb van. Amiben számítok a segítségetekre.

    Ötletek, ötletek, ötletek.... (ésszerű keretek közt megpróbálom a maximumot kihozni a játék és az editor adta lehetőségekből)

    Ha tesztelni fogjuk akkor itt meg lesz írva ekkor majd szükségünk lesz tesztelőkre mindkét oldalra (nem szeretnék hibás stuffot kiadni a kezem közül és a tesztelést is minél kevesebb alkalomra próbálom majd leszorítani de sajnos szükséges lesz)

    Köszönöm a figyelmeteket és ha van ötlet akkor jöhet ide vagy a fórumunkra:

    Fórum

    Üdv.
    SnowFox