
Digital Combat Series: World
A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)
*-------*
Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!
DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!
A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!
Szimulátor történelem KATT IDE!
-
militavia #36793 Azért ez körte vs dinnye. Az FS egy full statikus környezet, semmi sem rombolható, nem mozognak és lőnek rajta egységek, nem történik rajta semmi.
A DCS-t még embert nem hallottam kopottasnak nevezni. A játék szerintem csodaszép, a célnak bőven megfelel. Azt elvárni, hogy egy 99%-ban valósághű és Föld bármely pontján neked akkurátus helyszíne legyen, az perpill sci fi. Ahhoz kb. a Mátrix kéne... XD
De tényleg, a repüéőgépek még az alap Lock On-ban is olyanok, hogy én még annál alig jobbal is simán megelégednék, mert a célnak megfelelnek. A repszim töri írásba közben az alap Lock On maxra húzva és 1280x mittoménhányban is tetszett a szememnek, nem volt fájdalmas. Persze látszott, hogy nem 202x, de amikor az ember repül, harcol, ez nem tűnik fel neki.
Eleve a bibi az, hogy valójában alapvető problémának tekinthető az FS esetén is, hogy egy hh-s környezethez hogyan passzol az? Vagy a DCS? Sehogy. Mert a MAI állapotú térképek vannak. Ez van, nincs végtelen erőforrás...
Utoljára szerkesztette: militavia, 2024.04.08. 19:19:54