
Digital Combat Series: World
A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)
*-------*
Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!
DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!
A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!
Szimulátor történelem KATT IDE!
-
militavia #36512 A rakétás litániát nem vágom.
Én arról beszélek, hogy vicces volt látni videón, ahogy egy AIM-9 a hegy mögött levő célt frankón tovább követte és a hegyet is átugrotta és végig tolta az előre tartást is. Ez ám a "szimulátor".
Szerintem ez problémásabb dolog, mint az, hogy a sérülésmodell nem végletekig túltolt, amikor a valóságban rakétával eltalált gépek vagy 80%-a lezuhan, amikor csak AIM-9 méretű a rakéta.
A AAA találatok esetén nem insta hl meg és nem szakad szét a gép sem.
Sérül modellezés terén bőven elég, amit a játék tud, minden hibájával együtt.
Egy sérülésmodell nem csak anynit tesz mint ahogy te elképzeled,
Láthatólag lövésed nincs nekem mi az elgondolásom, hiszen nem vagy gondolatolvasó, de megint sikerült olyannak lenned, amit már megszoktunk. :)
Utoljára szerkesztette: militavia, 2023.01.05. 14:24:00
