Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • beci43
    #36290
    Nah' szóval leírnám tapasztalataimat az OpenXR használatával kapcsolatban. Letöltöttem ezt a csodát, ami mindössze 3 fájl. Ezt be kell illeszteni a \bin mappába. A DCS fórumon azt írták, hogy repair/újratelepítés/metashader törlés kell hozzá. Nos én egyiket sem alkalmaztam, mindent úgy hagytam ahogy van, tekintve a sok beállítást, MOD használatot, stb. Úgy voltam vele, ha így nem indul, hát nem indul, hagyom a francba. Láss csodát, tökéletesen működik, egyedüli feltétel az ipd 1,0-ás beállítása a játékban, e felett ugyanis anomáliák jelentkeznek a képalkotásban. Se baj, az OpenXR Toolsban minden beállítható. A custom render scale elé be kell tenni a pipát és a csúszkával tudod szabályozni a rendert. Ott a lehetőség a Motion reprojectionra is, bár ezt nem ajánlom egyelőre, szétesik tőle a kép, nagyon zavaró.
    A Motion repr. később javítani fogják.
    Végül úgy értem el a tökéletes használatot, hogy a csúszkát 70%-ra állítottam be, a játékban meg a 2xmsaa használatát.
    Így szinte mindenhol megvan a 90 fps, ha kicsit visszaesik sem porobléma, nem annyira zavaró a kép töredezettsége mint a SteamVR használatakor.
    Élesebb a kép! Ne kérdezzétek hogyan, a technikai részleteket én sem tudom, aki akar utánaolvas.
    Sokkal jobban olvashatók a müszerek, jobb a követés és úgy általában jobb az egész mozgás közben.
    És a betöltő képernyő nem remeg, már ezért is megérte váltani!
    Valószínűleg az ED programozói is rámozdulnak, állítólag már folynak az egyeztetések, szóval jó lenne ha natívan bekerülne a játékba a támogatás, már csak azért is mert a VR felhasználók többsége a WMR vonalon játszik. (Reverb G1-G2)
    Én maradok ezen, a Steam nyűgjei feledés homályába vesznek.