Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Krokoliszk
    #36115
    Az a probléma ezzel a végtelen feljesztéssel, hogy hétről hétre hihetetlen nagy mértékben tud változni minden. Az user nem tud leülni, hogy megtanulja, hogy tessék, így kell repülni és harcolni, hanem folyamatosan követni kell patchet és mindig aktualizálni a tudást. Persze nyilván ebben is van egyfajta művészet és élvezet, de ez így valóban nem egy igazi szimulátor.

    Vegyünk pár egyszerű példát. Pár hónapja betették a G alapú sérüléseket a 15/16/18-asokra. Ennek hatására egyik napról a másikra a 18 pl. repülhetetlenné vált, mert olyan könnyen eltörted a szárnyakat. Majd 2 hétre rá patchelték, és most gyakorlatilag minimális taktikai változtatásokkal lehet hasonlóan repülni, mint korábban.

    Frissebb példa, hogy eltörték az AIM-54 család kinematikáját. Sok paraméter alatt minimum felezték a NEZ értékeket (!) a korábbi évekhez megszokotthoz képest. Most akkor ez így megint mi? Ne akarják már megmagyarázni, hogy egy hc szimben egy rakéta FM kétszeres hibahatárral dolgozik.

    Ezen felül gyakorlatilag az összes gép egy folyamatos bughalmaz. A 18-asban és a 16-osban is olyan kritikus avionika bugok vannak amik A2A feladatkörben elég vicces dolgokat tudnak eredményezni. A sisakcélzó mindkettőben kifejezetten szar, elég gyakran előfordul, hogy bár hiába fogtál be valakit, az indított rakéták kb. földkörüli pályára akarnak állni ahelyett, hogy a cél felé repüljenek. A 16-os DTT módja is gyakorlatilag nevetégséges, sok esetben folyamatosan unlockolni kell mindenkit, mert annyira lassú, hogy egyszerűen nem várhatod meg, amíg magától lereagálja. Szerinted az mennyire valósághű működés, hogy egy befogott célról pontosabb infót kapsz, ha unlockolod, mintha a befogást tartanád? És a DTT-vel is létezik ugyanaz a bug, hogy bizonyos feltételek esetén az indított rakéták megint földkörüli pályára akarnak állni..

    És akkor nem beszéltem arról, hogy a rakéták egymást akarják elkapni, ahelyett, hogy a célt követnék.. amikor az 5 mérföldre notcholó célról átvált a 1 mérföldre lévő M3-al repülő rakétára és ezért beleáll a földbe vagy eldobja az összes energia tartalékot.. ez is kb. pár hónapja van és abszolút nevetséges. Gyakorlatilag a rakéta indítás felér egy vontatott csalival.

    Szóval el lehet repülni vele, meg szórakoztató (én versenyeken is repülök), de nehéz szimulátorként értelmezni. Inkább valami alternatív valóság a katonai repülésre, saját evolúcióval.