Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • VO101Tom
    #35154
    A tapasztalat és megszokás sokat számít, de nekem is ugyanez volt az érzésem, F-16 kezelése sokkal letisztultabb, hogy mit hogyan érsz el a menüben, HOTAS-on, MFD-n vagy UFC-n az sokkal egyértelműbb. Plusz, nemtom, hogy ez Air Force - Navy rivalizálás-e, de ami kiidegelt, hogy ha valamit az egyik gépben A módszerrel oldottak meg, TUTI, hogy a másikban a B megoldást használják ugyanarra. Még a kijelzők 1-es gombjai sem lehetnek ugyanazok, mert nem is tudom mi történne, vagy pl az AOA bracket pont ellentétesen mutatja a fast-slow állapotot, az kifejezetten zavaró is. Rakétát a 16-ban a pickle-el indítasz, Hornetben a triggerrel. Mintha széndékosan találni kellett másik megoldást ugyanarra a feladatra. . Azért furcsa, hogy a fegyverrendszerek szoftverei sincsenek semmilyen sztenderd szerint fejlesztve, hogy kezelői oldalról hasonlóak legyenek, bár az is igaz, hogy IRL nem is ugrálnak a repült típusok közt úgy, mint mi a szimulátorokban. Amit viszont nagyon irigyeltem a 18-asból, az az auto-throttle. Nem tudom, hogy a 16-osban miért nincs ilyen fícsör, nagyon sokszor teszi könnyebbé az életed, ha a gázra sem kell figyelni.

    Kíváncsi lennék mondjuk ha valaki 18-ast tanulta előbb, és utána ülne 16-ba annak mi a véleménye erről (nem feltétlen DCS alapján, mert a 16-os annyira keveset tud még, hogy nyilván sokkal egyszerűbb gépnek tűnik). Mover repülte mindkettőt, írt is erről egy több részes sorozatot, de itt nem ment olyan részletekbe, hogy menük és user interface, inkább csak arról írt, hogy pilóta szempontból melyik mennyire kényelmes. AG és AA feladatnál írt egy kicsit a rendszerekről, hogy a HOTAS és a radar kezelése mennyivel jobb a 16-ban, és hogy a Hornet "rosszabb tervezés" ergonómia terén, pl radar kezeléshez DDI-n kell nyomkodni, míg 16-os mindent HOTAS-ról intéz, viszont ő is 16-ossal kezdte. Kíváncsi lennék 18-ról 16-ba ülve mi a pilóták véleménye
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2020.12.27. 13:24:33