Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • repvez
    #34600
    The DCS World Dynamic Campaign Engine combines a Real-Time Strategy (RTS) engine
    with military forces and economics layers (production, logistics, use and transfer of resources)
    that pitch two opposing sides aided by advanced strategic and tactical AI.

    We have now completed the core RTS logic and have connected it to DCS World. We are
    currently finalising the basics of the in-game economic models. We will be working on the
    combat tasking logic and certain win-win situations in the near future. The last stage will
    be the Client - Server architecture needed to support large campaigns with on-going
    online sessions.

    We are certain that you will have many detailed questions and look forward to revealing
    more information on this module as and when we are in position to demonstrate some
    of the features live.