Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • repvez
    #34594
    A fokusznál nem a diopriára gondoltam, bár az is fontos lenne, föleg szemenként,mert a legtöbb esetben nem egyforma a két szem romlása.
    És jó lenne ha szemüveg nélkül lehetne használni öket, mert az egy dolog, hogy befér a szemüveg alá a normál szemüveg, de a két lencse attól még összeérhet vagy rányomja az orrodra illetve a kijelző fénye is bezavarhat az extra lencsén.

    Ami fokuszra én gondoltam az az, hogy a különbözö távolságokra változtatná hogy mi legyen éles és mi nem. most ha jól tudom akkor ez olyan 1,5m-re van belöve ami ennél közelebb van az egy kicsit homályosabb lesz illetve a távolabbi dolgok is. Meg csak a középpont éles, még akkor is amikor a kép szélére néznél .
    Elvileg ezt tudnák megoldani a szemkövetés és a fovrender kombóval vagy ha fizikailag a lencserendszer tudná változtatni a fokusztávolságot a kijelző elött.