Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • bunny
    #34556
    Na úgy tűnik megvan a gond (talán). A kiváló frissítés nyakonvágta a shader VR optimalizálást, de gondolom félig benne voltak a módosítások aztán azoktól esett hanyadt. Most újra végigjátszottam az egészet, egyrészt újra van FPS és megszűntek a microlagok is jórészt, másrészt meg nem fagyott le most.
    Egébként nagyon ajánlom minden VR-osnak végig játszani, az én ősöreg i7 4771 + 1080ti kombóbon reverb alatt (ami ugye barátok közt is 9M képpont) stabil folyamatos kép, F-18 600lábon 600 csomóval a város felett stabil és nem ugrálnak a házak, szóval újra mint a kés a vajban.
    Aki nem ismerné erről van szó:


    Illetve gyengébb gépen érdemes belockolni 45fps-re a reverbet, mert ezerszer jobb megoldás akár a 60hz-nél (így 90hz a kép) akár annál, hogy állandóan ugrál az fps - emiatt vannak a mikrolagok is. 90hz + 45fps, vajsima élmény.
    Itt kell mókolni:
    c:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\MixedRealityVRDriver\resources\settings\default.vrsettings
    És ezt belőni (lehet auto is, de akkor megint próbálkozik 90fps-sel és amúgy tökfeleslegesen)
    "motionReprojectionMode" : "motionvector"

    Utoljára szerkesztette: bunny, 2020.07.28. 09:45:21