Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Capt Baloo
    #34512
    Ebben mondjuk az a fura nekem, hogy épp most töltögetek napi 2-3 órákat DCS replay + shadowplay kombóban két készülő videó okán, és egy 1070ti-vel, ami már megjelenésekor se volt a "megapowerful" kategória, azóta meg már el is telt lassan 3 év, 2160*1440-ben, közel maxra húzott grafikával töredék ekkora röccenések nincsenek. Játék közben eleve észre se veszem, videózásnál, amikor rengeteg részlet van a háttérbe zsúfolva, teszem azt egy jó nagy erdő, vagy egy nagyobb város, és előtte ott van jó viszonyítási pontnak egy repülő, vagy belelóg a képbe a fű jó közelről, szépen szálanként, meg pár, amúgy nem dcs standard, modolt épület, akkor persze tud zavaró mértéket ölteni, ami egy időlassítással orvosolható, ha már videózunk. De játék közben semmivel több mikrolagot, röccenést, fps dropot nem tapasztalok, mint bármilyen más játékban, amire rá lehet fogni, hogy kinéz valahogy. Pedig annyi kompromisszumot kötöttem meg, hogy 2x-es élsimitás, flat terrain shadows, ssaa off, minden más teljesen felhúzva.
    Az SC valóban durván eszi az fps-t, a fenti beállításokkal, naplementében, egy jól berendezett hajón állva, kihajtott tükrökkel valóban van, hogy akár 27-28-ig is lemegy, ami nem mondom, hogy nem bántja az OCD-met, de tekintve, hogy nem egy kompetitív fps játék, azért együtt lehet élni vele. Főleg, hogy ugyan itt, ha már nem lapos szögben süt a nap, simán van 40-50+. Szóval aki monitoron játszik, azt nem nagyon tudom megérteni, hogy mire meg miért panaszkodik, már performance terén, pláne, hogy amit az elmúlt hetekben-hónapokban a világítással mókoltak, az azért elég brutál javulást hozott látványban megint. Persze, régi a dcs motor, tudjuk. Kéne új, persze. De amíg fut ez az "addig használhatatlan, a dcs alá a legerősebb gép is kevés, azon se fut szépen" című régi lemez, addig közben meg elég sokan játszunk vele napi-heti szinten órákat, közel sem I9+2080TI kombókon, és az egyetlen bajunk a teljesítménnyel, hogy 2 év után, azóta számtalan helyen felpimpelt grafikával, maxra húzva, már nincs meg mindenhol stabilan az 50 fps, csak a nagy átlag van felette. Lehet, hogy én vagyok eltájolva, de szerintem azért ez már kicsit a túlzott elvárások kategória. Ha már a grafikát kell fikázni, akkor sokkal inkább a glitcheket kellene elővenni, mert abból van bőven, az egyes patch + driver kombóknál előjövő fekete bevillanások, a naplemente körül vibráló árnyékok, elbaszott lodolás, az ED modulok LSD trippes tükrei (bezzeg a HB meg tudta csinálni gyönyörűre), az Alba kabinkeretének torzulásai, vagy az abszolút szégyen, a sok éves sky-banding, amit a mai napig nem orvosoltak, és hát néha szépen agyonveri a látványt (mondjuk ez utóbbi egy reshade egyszeri telepítésével és beállításával fps veszteség nélkül nettó 4 perc alatt orvosolható, de persze nyilván nem megoldás, hogy külsős toolokat kell telepítgetni, mert ED képtelen valamit kijavítani évekig, amit egy külső tool fejlesztői ingyen megoldanak brahiból.) Szóval arra akarok kilyukadni, hogy amíg monitorról van szó, addig ez a 'bármennyit költünk a gépünkre az nem elég', ez szimplán nem igaz (már bocs). Vannak problémák, de az esetek döntő többségében a DCS nagyon szép és teljesen vállalhatóan is fut. Nem csak nálam, hanem sokunknál.

    A VR-eseket megértem, nyilván eladták a játékot nekik, kifizették, megvolt az ígéret, meg az újabb ígéret, aztán telik az idő, a teljesítmény meg hullámzó az éppen elfogadható meg a kritikán aluli és használhatatlan között. Ugyanakkor magam részéről pont ezért nem váltottam VR-re még, hiába egészen más élmény, összehasonlíthatatlan immersion, egyszerű józan paraszti ésszel végiggondolva a nedves álom kategóriába soroltam, hogy egy DCS-hez hasonló szimulátor 100-200e négyzetkilométeres, olyan részletességgel kidolgozott open world térképeit, amik kis túlzással pár éve még fps milsimek között is megállták volna a helyüket, érdemi, stabil fps-el fogják tudni támogatni, a köztudottan "semmire se jó" motorral, meg a két heti QA nélküli patcheléssel a spagetti kódban, a jelenlegi hardware opciókon. Nyilván ED-t ez nem mentesíti semmi alól, főleg ezzel az elbaszott gőgös kommunikációjukkal, de azért az lássuk be, ezzel grafikával és részletességgel VR-ben stabil fps-t várni az elmúlt 1-2 évben, az azért kicsit optimista hozzáállás volt.