
Digital Combat Series: World
A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)
*-------*
Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!
DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!
A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!
Szimulátor történelem KATT IDE!
-
bunny #34501 Ezen szomorkodtam én is, hogy baszki ez nyilván a legerősebb gép ami elérhető, mégiscsak bemutató jószág amiből a reklám videót gyártják, valószínűleg nem is VR és beröcög. Szóval tökmindegy mennyit költünk mi a gépünkre, mert csodát nem lehet művelni. Ha meg lebutítom C64 szintre, felmerül az emberben, hogy mi a csöcsnek költ soktízezret egy olyan szoftverre XXI. század lassan negyedénél, ami XX. századi grafikával fut elfogadhatóan. Én elfogadom természetesen, hogy iszonyú meló a motort újraírni, de ha pénzt akarnak a néptől, akkor nem csak félkész modelleket és lagos térképeket kéne gyártani, hanem hagyni azokat egy évig és ráfeküdni a vulcan-ra, mert egyszercsak azt fogják észrevenni, hogy éhenhalnak. Én legalábbis tutira nem fizetek egy petákot se, amíg ennyire nevetségesen ócska a kód. Az Xplane11-es srácok meglépték, újraírták a teljes render engine-t, szóval nem lehetetlen feladat.
Lásd supercarrier vs régi carrier. Nekem ne magyarázza meg senki, hogy normális az, kb. 20db atomgagyi ember meg pár extra textura mozgatása befelezi az fps-t még akkor is ha a levegőből ránézek(!!!) a SC-re. Ez valami szánalmas vicc. Ott aztán nem kell egy komplett vadászgépet folyamatosan szimulálni, azt megértem hogy egy F18 és egy FC3 gép között van erőforrás igény, de a SC ... nemár. Évek óta hitegetnek VR optimalizálással, erre csak rosszabb lett.