Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Razor18
    #34052
    Szerintem ez mindig attól függ, épp mennyi fejlesztőt tud allokálni az adott feladatra ill. modulra. Nem tudom, a fejlesztői létszám bővülése mennyire követi a kibocsátott modulok számát, tartok tőle, hogy nem egészen, hisz akkor a növekvő bérköltsége pont megenné a nyersen kiadott modulokból származó plusz bevételt. Így viszont bármelyik félkész modul felgyorsítását csak másik modul lelassítása árán tudja megvalósítani. Bevételük csak új modulból van, hisz nem havi előfizetést adunk értük, ebből fizeti rendszeresen a fejlesztők munkáját. Viszont a feladatok száma így exponenciálisan nő minden új modullal, hisz ha plusz embert venne fel, nőne a bérköltség. Ez így egy elég reménytelen spirál. Ezért mondom, hogy egyre inkább piramis játék...