Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • HungaroJET
    #3400
    Pontosan, a gond csak az, hogy a 29-esnél nem lett különválasztva a fúvóka animáció és a textúra kezelés (mint az F-18 és F-15 típusoknál), ezért a nyitott GSF-hez, a description-ben a "nem fáklyás" textúra van társítva - állandóra.
    Tehát egyenlőre nincs fáklya textúra a fáklyához, (ill. van, csak le van tiltva) de a két konnektor a fúvókában pont erre jó: utánégetésnél bevilágítja az egész hátsó traktust és persze a két csövet is belülről.
    Ha tudnátok segíteni abban, (Ducky?) ,hogy vissza lehessen hozni valahogy az FC .skin fájl textúra variálását a DCSW-hez(argument és értékek alapján), akkor megoldható lenne, hogy legyen AB textúra mikor AB-re van nyitva teljesen és ne legyen mikor alapjáratra van nyitva teljesen :(
    Ez az F-18 AB textúra variálása FC alatt: (ennek a DCSW megfelelője kellene a MiG-29-hez)

    argument
    {
    argument = 28;
    skin { value = 0.0;
    material = {"F18-engine-in-F-R", "Standart", "FA-18-engine-fors-1.BMP"}; }
    skin { value = 0.2;
    material = {"F18-engine-in-F-R", "Standart", "FA-18-engine-fors-2.BMP"}; }
    skin { value = 0.4;
    material = {"F18-engine-in-F-R", "Standart", "FA-18-engine-fors-3.BMP"}; }
    skin { value = 0.6;
    material = {"F18-engine-in-F-R", "Standart", "FA-18-engine-fors-4.BMP"}; }
    skin { value = 0.8;
    material = {"F18-engine-in-F-R", "Standart", "FA-18-engine-fors-5.BMP"}; }
    skin { value = 1.0;
    material = {"F18-engine-in-F-R", "Standart", "FA-18-engine-fors-5.BMP"}; }
    }

    ...és ez az, ahogy DCSW alatt lehetne: (a sok variánsból az egyik) -
    már egy csomót kipróbáltam mégsem jutottam eredményre:
    Már írtam EDének is: Alex O'kean, Olgerd és Mustang-teszternek is, de eddig semmi válasz (gondolom be vannak havazva mostanság kellően)

    Liveries = {
    {argument = 28,
    livery = { value = 0.0, {"F18-engine-in-F-R", 0, "FA-18-engine-fors-1.BMP", true},},
    livery = { value = 0.2, {"F18-engine-in-F-R", 0, "FA-18-engine-fors-2.BMP", true},},
    livery = { value = 0.4, {"F18-engine-in-F-R", 0, "FA-18-engine-fors-3.BMP", true},},
    livery = { value = 0.6, {"F18-engine-in-F-R", 0, "FA-18-engine-fors-4.BMP", true},},
    livery = { value = 0.8, {"F18-engine-in-F-R", 0, "FA-18-engine-fors-5.BMP", true},},
    livery = { value = 1.0, {"F18-engine-in-F-R", 0, "FA-18-engine-fors-5.BMP", true},},
    },
    },

    Wrong Words: ?
    -- overall initial word: Liveries = ???, Skins = ???, or need to use ( ???
    -- word: ??? arg = 28, ???, argumentum = 28, ???
    -- sub-word: ??? livery = ???, skin = ???
    -- word: ??? arg_value = 0.2, ???, value = 0.2, ???
    -- needs word: ??? material = {"F18... ???, texture = {"F18... ???