Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • bunny
    #33078
    Akkor rehabilitálom átmenetileg a sztorit. Oké, lehet kicsit magas volt a felhang, akkor visszaveszem, de a véleményem igazából nem változott. Engem nagyon irritál, hogy -szerintem- értelmetlen kapcsolókkal pakolták tele.
    De nézzük mi a bajom, és akkor mi a megoldás.

    A hotas a kapcsolókat joy gombként érzékeli a DCS alapból. Tehát azt tudja, ha felkapcsolom mondjuk az EAC-t ARM módra de azt nem, hogy OFF-on áll. A targettel vagy más módon hozzá lehet rendelni ugyan az off állást is, ezt közben máshonnan is hallottam, és köszi a tippeket! De ha joy gombhoz rendelem akkor felülírok valamit ha billentyűhöz, akkor pedig repülőgép váltásnál lesz gondom, tehát DCS gépváltás előtt target profilváltás... ez azért elég macera.
    Emellett mi van akkor, amikor beülsz a gépbe? Ha engedélyezed a szinkronizálást a kapcsolók olyan állásba kerülnek hidegindításkor mint legutóbb pl. egy lelövéskor voltak. Ha pedig nem, akkor megint máshogy áll mint ahogy a szimulációba. Jó, nem sok kapcsoló szerencsére.

    Ezt az egész kalamajkát meg lehetett volna oldalni elegánsan on-off-on kapcsolóval, ahol ezesetben felpöccintés ARM mód, lepöccintés OFF mód - mindkettő egy-egy joy gombot küld tehát szabványos, plusz tökmindegy a szimulátorban hogy hol áll a kapcsoló. Persze hátránya, hogy nem úgy áll a kapcsoló mint a repülőn hanem mindig középen - de őszintén szólva, nekem ez a kisebbik rossz megoldás.

    Emellett természetesen értem, hogy ez egy A-10 blokk, de most tényleg én vagyok az egyetlen ember aki alibinek érzi külön 2 kapcsolót áldozni az üzemanyag átfolyásra, 2 kapcsolót a motor bekapcsolásra meg az apu-ra? Nem hasznosabb lenne mondjuk egy futómű kar, hook vagy néhány rotary encoder amivel állítani lehet bármi tekerőt, stb?

    De mindenképp utánaolvasok akkor a sztorinak, én alap botkormány funkcióként néztem valóban, ahogy a DCS is értelmezni tudja trükközés nélkül. Persze az is megoldás lenne, ha a DCS-ben lenne fizikai kapcsoló mód, ahol úgy kezelné a megadott funkciót, hogy ha a gomb benyomva akkor X állás, ha nincs akkor Y állás. Ez se lenne nagy csoda mellesleg, gyanítom egy hackelik alá lua scripteléssel. Vagy a HOTAS-t át lehetne kapcsolni natív joy módra, és akkor a kapcsoló off állásban is gomblenyomást küldene.

    Szóval van 3 opció kapásból, amit szerintem tervezéskor vagy DCS fejlesztéskor át lehetett volna gondolni. A DCS esetében azért is fura, mert a hotas warthog elég népszerű, de gyanítom a virpil is hasonló kapcsolókat használ, tehát igazán belerakhatnának natív támogatást.

    De ez mind persze az én nyomott véleményem, lehet vele egyetérteni meg utálni is, és persze örömmel változtatok, hiszen nekem is jobb úgy élni, hogy tudom egy faxa cuccra adtam ki egy rakás pénzt :D

    @razor: Hogy érted, hogy target nélkül DCS-en belül? Hogy adod be neki mondjuk a hook vagy futómű funkciót az EAC kapcsolónál, hogy felkapcsolt ARM módban pl. behúzva legyen, az OFF módban pedig kiengedve? NEkem nem sikerült megértetni vele, de nagyon jó lenne, ha megoldhatnám hotas vagy lua scriptelés helyett?

    sakkay: megnézem azt a profilt, de a work in progess miatt kihagytam, de akkor adok neki esélyt és megnézem hogy oldotta meg.
    Utoljára szerkesztette: bunny, 2019.11.16. 08:50:23