Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Lysandus
    #33065
    Egy jó kis videó, ahol jól érzékelhető hogyan terjed a hang a valóságban, mit hogyan hall az ember igazándiból (egyébként a felvétel egy előretolt bevetésirányító kiképzésen készült):



    Ami történik: látjuk az A-10-es 30 mm-es lövedékeinek becsapódását, és ezzel párhuzamosan a becsapadó-robbanó lövedékek hangját (a kis távolság miatt ezek szinkronban vannak). Majd csak ezek után hangjuk az A-10 gépágyújának hangját (a jellegzetes brrrrr! hang) hiszen a lövedékek a hangnál gyorsabban jöttek. Tehát: előbb a becsapódás hangját halljuk, majd csak ez után a lövését. Nagyon jól bemutatja ezt a videó. :)

    Ja, és az első képsoron is "késik" a hang, az A-10 valójában akkor lő, amikor azt a füstcsíkot "kiengedi".
    Utoljára szerkesztette: Lysandus, 2019.11.13. 18:15:33