Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • VO101Tom
    #32765
    A Vulkan (k-val ) API nem csodaszer, ugyanolyan API mint a DirectX vagy az OpenGL (OpenGL 2-nek is nevezik néhol). Hogy mekkora a hozott fps, az NAGYON függ attól, hogy mennyire jó programozók dolgoznak rajta. DCS-nél egyébként a core programozók egyáltalán nem rosszak. A játékkal nem szokott technikai jellegű fagyás vagy probléma lenni, amivel általában gond van, azok a rendszerek, fegyverek programozása, térképek erőforrás igénye, ilyesmik. Mondjuk a VR-hoz a beígért fps növekedést nagyon elszámolták, nekem semennyit nem javult, sőt, egy ideje még rosszabb is lett, de ha rászánják az időt, akkor a Vulkan tényleg jobb lehet mint a DirectX (hogy mennyivel, az nagyon játék és programozó függő).
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2019.10.24. 15:43:11