Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • VO101Tom
    #32561
    Balázs ezt nem kifejezetten a Hornet vásárlásra írta, egy sokkal átfogóbb téma, amit az ED tulaj Nick Grey nyilatkozott redditen (a Hornet csapat átirányítása az F16 fejlesztésére, Hornet ideiglenes jegelése sokaknál kiverte a biztosítékot, elég nagy anyázás megy a különböző fórumokon, a lent linkelt topik egy kifejezetten visszafogott, tárgyilagos megközelítése ennek a problémának. Ide írt Nick elég komoly dolgokat, több helyen konkrétan meghazudtolta Wagsot is, aki szerint mindig minden rendben halad és mindenen dolgoznak. Ezeket pár másik topikban tovább boncoltak. Pár részlet:

    - ED csak az early accessek révén tud nyereséges maradni
    Ez a legdurvább az egészben, ha ez igaz, akkor ED-nek qrva gyorsan ki kell találnia valamit, mert ez az early access eladások már a 16-osnál sem úgy mennek ahogy várták. De ha jól is menne, ezt akor sem lehetne sokáig csinálni, az, hogy a korábban eladott modulok fejlesztését a mostani e.a. pénzből fedezik, ez egyszerű piramis séma, ami tuti bukó hosszú távon.

    - 125 programozó dolgozik a cégnél, akik nagy része olyan részeket fejleszt, amiket nem tudnak közvetlenül pénzért árulni, pl Vulkan és a DCS World alap engine.
    Ez elég nagy kontraszt ahhoz képest, hogy Wags azt mondta a Horneten pl. öten dolgoznak. Nem tiszta hogy Nick pontosan kiket számolt ebbe, de ha tényleg ennyien vannak csak a programozók a DCS PC-s részlegén, akkor a többi 120 olyasmiken dolgozik, amiért bevételük sincs? Ezért kell az e.a. pénz, fenntartani ezt a rendszert? Milyen CEO gondolja, hogy ez hosszú távon működhet?

    - Szerinte early access nélkül a fejlesztési idők kb másfélszer hosszabbak és drágábbak lennének, mert a felhasználói bugokat csak kiadást követően tudnák elkezdeni javítani.
    Nem tudom, hogy ez a másfélszeres szorzó hogyan jött ki neki, a bugokat így is úgyis ki kell javítani, ha nem javítanak felhasználói visszajelzéseket, akkor viszont az alappal is előbb végeznek. Plusz 16-osnál is látjuk, bugreportokkal nem foglalkoznak, mondván "várjuk meg az openbeta"-t. Akkor most fontos a korai visszajelzés vagy nem?

    - Az early access rendszer azért is fontos nekik, mert így a játékosok nem repkednek mással (ok, ezt megértem, hogy fontos), és hogy e.a. alatt a fejlesztés még lehet bugos, mert csak béta
    Ez viszont képmutatás, úgy tenni mintha mindenki önként és magától választotta volna hogy openbeta-n repked, pláne hogy a DCS az openbeta forever. Akkor is ha DCS World fejlesztése nem áll meg, a különböző részegységeket még lehetne készre programozni. Hornet TGp, hogy mást ne mondjak, elqrtak fél évet hogy legyen egy helyettesítő cucc amíg nem végeznek a jó TGP-vel, de ebből is hiányzik csomó dolog, akkor mégis mi értelme volt az egésznek?

    - Az AG radar fejlesztését leállították, (szerinte) az amúgy is csak másodlagos a játékmenet szempontjából. Nem kukázzák, a fejlesztési sorban marad, de egyenlőre a fejlesztése leállt
    Az alap felvetéssel abszolút nem értek egyet, rossz látási viszonyok közt, felhők alatt az AG radar az egyetlen amivel célt tudsz felderíteni, ha nem akarsz hard dekk alá menni, de ez hosszabb téma lenne. Az viszont gáz, hogy Wags pár napja ennek pontosan az ellenkezőjét írta ED fórumon (mindenen dolgoznak, minden jól halad).

    - A Hornet fejlesztői előreláthatóan hat hétig fognak a 16-oson dolgozni
    Őket a hivatalos indoklás szerint azért vezényelték át, hogy a 16-os határidőket tartani tudják, ezek szerint Novemberig nem lesz 16-os megjelenés sem.

    - Sokan panaszkodtak a fórumra, a moderálást, az arrogáns adminokat és az ok nélküli bannolásokat kifogásolták, és azt, hogy tagokat sima bugreportok után bannoltak "félrevezető információ terjesztése" néven, ami kifejezetten paraszt húzás. Nick azt ígérte erre keres majd megoldást. Ha NineLine jövő héten még ott dolgozik, akkor elmondhatjuk, hogy sajnos nem talált.
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2019.09.25. 05:08:26