Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • Solt
    #32478
    A rosszullét nagyban függ az FPS számtól és az FPS állandóságtól... amikor írjátok ezeket az 50-60 FPS-s értékeket én csak nézek. CV1-n a fix 45 FPS + ASW, Rift S-n a fix 40 FPS + ASW esetén órákig lehet játszani, de el nem tudom képzelni, hogy ASW (vagy valami hasonló eljárás) nélkül miképpen bírjátok az ingadozó 50-60 FPS-t.

    Szemkövetés meg ahogy írod is, jó sokáig nem lesz még... egyelőre a normális késleltetéssel történő streaming sincs megoldva, nemhogy egy pupilla követés, aminél gyakorlatilag késleltetés nélkül kéne megoldani, hogy leolvassa a pupillád helyzetét, a kapott érték elérjen oda ahol kiszámításra kerül, ennek alapján elkészüljön a megfelelő számú és minőségű képkocka ami aztán visszakerül a HMD-re, miközben a pupilládnak egy másodperc nyugta nincs, mindig máshová néz, jóval intenzívebb történet mint egy fej - kézkövetés. Arrébb van ez még...