Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • repvez
    #3242
    Mivel élöbe szerintem nemsokan láttak 27-es inditást, de sztem nagyban hasonlit a 29 es folyamatára .Lévén hogy orosz eljárás.
    Közelitöleg nem tudsz nagyot tévedni, ha a 29es értékeivel számolsz.

    Amiket eddig láttam :
    A létrát a pilóta bekötése után már leveszik és a gép mechanikusa mikrofonon megy végig a cheklisten a pilótával ezután.A 21-es és albánál az alapjáratik ott volt a fülkénél a mechanikus és közösen nézték a müszereket.
    Féktuskokat csak már a kigurulás elött veszik el.
    A beömlö alatt a pompázsredönyöknek max rugóerőt kell legyözni a mozgáshoz.És ugyan ugy mint a 29-esnél itt is van Védőrács ha minden igaz 35% os fordulatnál zárnak és orrfutó kirugozásra nyitnak.

    Ezek csak ugy hirtelen irtam , majd még utánna nézek ha találok leirást rola, esetleg jön majd valaki más aki pontosabb infokat tud.