Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • VO101Tom
    #32401
    Ne csak egy számok nélküli listát írj, vezesd le, hogy hogy jön ki neked a 500 milla plusz ahhoz, hogy ez a project veszteséges legyen. Disney díjairól semmit nem tudok, valszeg részesedést kaptak, az lenne a logikus, de az összes többi amit írsz, az a 100-120 millához képest aprópénz. Plusz adózni nyereség után kell, nem bevétel után (nem tudom pontosan, hogy Kaliforniában hogy megy az adózás, az átlag sales tax 7.5%). De legyen 200 millió a teljes bekerülési összeg, akkor is 400 millió dollár pluszban vannak, hol indokolja ez azt, hogy KÉNYTELENEK legyenek még lootboxolni is? Mert Phelan egész hisztije erre ment ki, a szemét bloggerek tönkreteszik EA-t, mert ha nem lesz lootbox, nem lesznek AAA játékok sem (dehogynem, max azok halnak ki, akik már szaros 400 millióért le sem hajolnak, majd jön helyettük olyan, akinek ez is elég). Ráadásul ő nem is a 60 dolláros árakon rugózott, szerinte a 150 dolláros ár lenne a reális, ami EA SWBFII-nél másfél milliárd dolláros bevételt jelentene ugyanezekkel az eladási számokkal (lootbox nélkül). Ez az egész levezetése hülyeség, elfogult, és olyan számokkal dobálózik, amiknek köze sincs a valósághoz. Egy részvényes mekkora haszonnal lenne elégedett? 100%? 500%? 10000%? végtelen%? Ezt mégis hogy árazod be a játék árába?
    Az, hogy ezek után szó szerint leterroristázza azokat, akik nem veszik meg a játékot, az mindent elmond arról mennyire objektíven, vagy mindkét oldal szemszögéből vizsgálta ő is amiről szó volt. :/
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2019.08.20. 21:49:43