Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • VO101Tom
    #32399
    A videóban arról beszélt a gyerek, hogy EA kénytelen loot boxokat használni, mert a 18ezer forintos játék gyakorlatilag 40 ezer forintot érne (fogalmam sincs ezt hogy számolta ki), és az csak így hozná be az árát.
    A lootboxokat kivették, EA eladott 10 millio példányt (az 60 dollárral számolva is 600 millio dollár, de voltak ugye a dleux meg minden más verziók is). A fejlesztési költségekről fix adatok nincsenek, két és fél évig dolgozott rajta 450 ember, az olyan 60-70 millió dollár fizetés, + reklám, satöbbi, cakkpakk kb 100-120 milla volt a fejlesztési pénz. EA azt mondta ők 12 millió eladott példánnyal számoltak ezért a játék nem érte el a várt eredményeket (szerintük bukás).
    Szóval az, hogy a bekerülési árat CSAK hatszorosan hozta vissza, az nekik nem elég. Nekik kellene még a lootboxok megbecsülhetetlen összege is, akkor lennének elégedettek. 2018-ban enélkül is több mint egymilliárd dollár haszonnal zárt az EA. Akkor mégis miről beszélünk?

    És akkor jön ez a gyerek ezzel a hülyeséggel, hogy "kénytelenek" lootboxokkal megfejni az embereket, mert olcsóbban adják a játékot, mint amennyit az érne. Hagyjuk már ezt.

    A DCS akkor lenne az EA féle Star Warshoz hasonlóan mikrotranzakciós, ha pl Hornettel csak akkor repülhetnél, ha előtte agyaggalamb szerepét játszottad Szu-25-ben mondjuk 100-200 óráig a ranked szervereken, majd ha megvan a Hornet, minden restart előtt (pénzért vagy tapasztalati pontokért megvehető) kártyákkal feloldanál olyan dolgokat, hogy a rakétád messzebb mehet,a géped picsit gyorsabb lehet, vagy épp a radaron nem fogsz látszani. De ezeket persze nem követlenül megveszed, csak olyan szerencsekártyákat veszel, ami vagy ezt oldja fel, vagy valami faszmelegítős skint a pilótádra. Ha nem oldod fel a kártyákat, akkor lelőnek. Ha fel akarsz midnent oldani, akkor vagy évekig játszol rengeteget, vagy fizetsz rengeteget. Nem lesz kiegyenlített egyik esetben sem. Szerintem ez qrva nagy különbség.

    Az már csak magánvélemény (nekem sajnos megvan az I és a II is, II-t azután vettem meg, hogy EA "kijavított" mindent benne), hogy ez a Hero rendszer baszta el az egészet, az, hogy random mód a pályán lévő 1-2 embernek szuper képességeket adsz, hogy arra a körre ő legyen a terminátor, ez okozta azt, hogy amikor amúgy is tapasztalt emberhez kerültek ezek a lootok, azok simán lehozták 80-0-ás meneteket is, ami könnyen érthető mennyire szar a pályán lévő mindenki másnak. Ezeket a Hero-kat is lootokkal kellett feloldani elsőre, aztán használhattad, ha a pályán belefutottál egy olyan ikonba. Ez egy borzalmas játékmechanikai döntés volt, hogy ezeket beletegyék, EA-nak nyilván csak a fizetős lootboxokkal volt értelme ennek (mindenki ezekre hajtson), de ha már a játékot így csinálták, benne maradt. Soha többet nem veszek ilyen szart, amibe ezeket beleteszik.