Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • VO101Tom
    #32390
    Ő is pontosan erről beszélt. Csak ezt a tartalmat meg elvárja a fogyasztó. Akkor meg valakitől be kell ezt szedni.

    Egyáltalán nem korrekt a játékosokra kenni, hogy a fejlesztőnek elszálltak a költségei, ha mégis így van, mondja meg, hogy mennyibe került, ne utólag, rejtett szerencsejátékkal szedje be a pénzt olyan cuccokért, amiket kénytelen leszel megvenni, ha nem akarsz hátrányban lenni a többiekkel szemben (a megvehető cuccok nem csak kozmetikai elemek lettek volna, hanem gyorsabb lőszer pl, meg erősebb pajzs, ami nagyon komolyan befolyásolja a játékot). Ő arról beszélt, hogy a DLC és a mikrotranzakció egy szükséges rossz, mert a játék másképp nem hozná be a fejlesztési költségeket, ami viszont nem igaz. A mikrotranzakciót a játékgyártók azért kezdték el használni, mert a kis tranzakciók révén nem figyelsz oda, hogy mi mennyibe kerül, és a játékosok összességében sokkal több pénzt költenek, mintha egyben látnák a számlát. 2015-16 óta a mikrotranzakciók utáni bevétel adja a játékipar bevételének több mint a felét (kb 30%-70% ma már a mikrotranzakció javára). A mikrotranzakció egyáltalán nem csak kiegészítés, ami a játékot profitálóvá teszi, sok helyen az az elsődleges bevétel.

    DCS is qrva drága program játéknak, ha minden modult meg akarsz venni, és épp nincs semmi akció, akkor olyan 1000 dollár környékén kellene fizetned.