Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • molnibalage83
    #32379
    Hogy mi a frászkarika olyan nehéz egy AAA-nek (sokszor csúfolt) játékban, ahol semmi komoly törésmodell nincs, nincs fizika és valódi gép, amit modellezni kéne és mégis elszüttyögnek vele és az eredmény sokszor egy rakás szar. Mi tartott pl. 5 évig az Anthemen. Még a DCS is komoly fejlődésen megy át 5 év alatt úgy, hogy nem licenszelt motort használnak.

    Most akkor vagy az átlag szimes fejlesztő dolgozik gyorsan vagy az átlag játékfejlesztő lassan? A kérdésem erre vonatkozott volna.
    Pl. az új Doom egy szép FPS. Semmiféle fiizkához nem kell igazodnia, legyen szép és gyors a játék és legyenek játékmeneti lábai. Ennyit kell tudni egy mai FPS és TPS-nek és ezzel szüttyögnek évekig licenszelt enginnel. És nincs km-es meg 100 km-es látótávolság és terep, stb.

    Egy repszim fejlesztése ma ott kezdődik, hogy akkor kell hozzá egy fizikai motor. Vagy több. Mert szárazföldi és vízi járművek is mozognak...
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.08.19. 15:42:13