Nevada_900x350.jpg
Digital Combat Series: World

A DCS World megszületésével a DCS sorozat egyetlen közös magra építve, egy felületről lesz elérhető. Az eddig egyenként telepíthető DCS részek helyett egyetlen közös felületről lesz elérhető, így sokkal könnyebben lehet váltani az egyes kiegészítők között, egyszerűbb és könnyebb lesz a frissítés is. A DCS World folyamatos frissítésekkel, a grafikus rendszer, az AI egységek, AI logika, effektek, stb. együtt fejlődik. Minden ami a szimuláción kívüli repülhető gép, térkép vagy más fizetős tartalom. A jelenlegi DCS World még béta verziós, nem végleges. Az első kiadás ingyen tartalmazza a Flaming Cliffs 2-ből származó repülhető Szuhoj Szu-25T Frogfoot típust.(THX by Sanyo)

*-------*

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.

HUNAF nyílt facebook csoport KATT IDE!

DCS OFFICIAL fórum KATT IDE!

A DCS HuNAF weoldala KATT IDE!

Szimulátor történelem KATT IDE!
  • repvez
    #31786
    Igen ezt már párszor megemlitettük, hogy nem látni a koncepciót a gépek mögött.Max talán ezt most annyival tudnám alátámasztani, hogy házon belül ez az első radiál motoros gép (a rata megelözte ) és mint ilyen egy uj képességet ad a következő gépek fejlesztésében.
    Viszont ezzel meg az a gondom, hogy a 3rd party fejlesztők nem hiszem, hogy megkapják a teljes kodot hozzá igy ahány modul anyni féle képpen és annyi féle mélységben van megoldva.

    ÉS én azért nem hiszem amikor azt mondják, hogy a külsös DLC-k nem vonnak el erőforrást ED-től és bármi jöhet, mert igen is elvon , mert minden egyes modult meg kell nekik nézni, hogy az alapdolgokat nem cseszi e szét és a másik modulokkal is megfér és a javitásokat ED-nek kell egybegyurnia, hogy egy patch legyen belöle.
    Ezért lenne jobb egy olyan koncepció, hogy modulokra bontva lehetne megkapni a fejlesztéshez a részeket.Ha valaki olyan gépet fejleszt ami ugyan azokat a tulajdonságokkal bir, akkor mindegyik ugyan olyan mélységben legyen megvalósitva. ugyan ugy az anyaghasználatra is lenne egy közponi adatbázis, hogy aPBR-es anyagok az minden gépen ugyanazt a szintet képvislejek.

    A ww2es gépeknél amugy még annyira nincs is olyan nagy probléma ha eltekintunk attól, hogy nincs autentikus környezet, mert ott még nem voltak távolsági fegyverek és irányitott fegyverek, tehát ha valaki szereti a kihivásokat és egy korábbi géppel megy egy késöi ww2es gépnek attól még jól szorakozhat a dogfight alatt (amig lelövik :P )
    DE egy modern gépnél ha nincs 2 közel azonos kor szintjén egymás ellenfeleinek számitó géptipus az eléggé el tudja venni az ember kedvét. Mert egy mig 19 a Hornet ellen nem épp a legjobb választás .Abban semmi szórakoztató, ha neked esélyed sincs mégcsak meglátni sem az ellent miközbe a másik meg sorozatba lelö 50km-ről.
    Tehát ha nem is a helyszinre koncentrál a fejlesztés legalább a fejlesztési kor passzolna a fejlesztett tipusok között.

    Amugy mkor jön a f16-os pre order trailer? Mert érdekes modon a FW-hez már most kiadták mikor csak junius 5 tol lehet rendelni, a falcont meg már jövö héttől.